anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 
Highlighted

Płatność rozpoczęta

#7 Wielbiciel#

Sprzedaż, która ma status "Płatność rozpoczęta" nie została sfinalizowana przez klienta, a w bilingu jest pokazana i została nam naliczona prowizja za sprzedaż

Proszę o informację jak to należy rozwiązać?

Highlighted

Odp.: Płatność rozpoczęta

Moderator
Moderator

@VINOVE W tym artykule znajdziesz informację jak odzyskać prowizję.

   Natalia
   Moderator
Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Odp.: Płatność rozpoczęta

#7 Wielbiciel#

Bardzo dziękuję za informację.

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Odp.: Płatność rozpoczęta

#7 Wielbiciel#

Ja bym zapytała grzecznie Kupującego czy zamierza zapłacić, jeśli odmówi - dopiero wtedy występowała o zwrot prowizji, czasem kupujący płacą po dwóch, trzech dniach. Ja bym dała chwilę kupującemu.

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Odp.: Płatność rozpoczęta

#7 Wielbiciel#

Prowizja jest naliczają w chwili, gdy masz złożone zamówienie i nie ważne, że jeszcze nie jest opłacone.

Odpowiedz
Ładowanie...