anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Płatność rozpoczęta

VINOVE
#7 Wielbiciel#

Sprzedaż, która ma status "Płatność rozpoczęta" nie została sfinalizowana przez klienta, a w bilingu jest pokazana i została nam naliczona prowizja za sprzedaż

Proszę o informację jak to należy rozwiązać?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@VINOVE W tym artykule znajdziesz informację jak odzyskać prowizję.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

VINOVE
#7 Wielbiciel#

Bardzo dziękuję za informację.

oznacz moderatorów

nika518
#8 Zapaleniec#

Ja bym zapytała grzecznie Kupującego czy zamierza zapłacić, jeśli odmówi - dopiero wtedy występowała o zwrot prowizji, czasem kupujący płacą po dwóch, trzech dniach. Ja bym dała chwilę kupującemu.

oznacz moderatorów

Hobbylandia_pl
#8 Zapaleniec#

Prowizja jest naliczają w chwili, gdy masz złożone zamówienie i nie ważne, że jeszcze nie jest opłacone.

oznacz moderatorów