Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klienci kupują towary, płacą przez Payu, ale pieniądze do mnie nie dochodzą nawet do czterech dni. Podejrzenia spadają na mnie, dlaczego nie wysyłam paczek, ale ja nie mam nawet ich adresów. Kto przetrzymuje te pieniądze, kto i gdzie ma to zgłaszać? Ostatnio jest to problem nagminny.
ElaEla777 bywa ,że płatność nie zostanie autoryzowana i nie dociera na konto docelowe . Klient w zakladce ,, moje zakupy ,, ma możliwość zweryfikowania statusu płatności . Jesli u Ciebie status figuruje jako ,, platność rozpoczęta,, klient widzi to samo .
Ale płatności Payu nie przechodzą za następnym razem, ludzie płacą mi na konto i nie mają smarta.
@ElaEla777 Stosunkowo często bywa tak, że pieniądze z konta kupującego są pobierane, ale nie są przekazywane sprzedawcy. Kupujący i sprzedający nie mają pieniędzy, wpłata ma status anulowana lub nieudana. Kupujący muszą czekać czasem aż 3 dni na powrót pieniędzy z PayU, potem ponawiają płatności, a to wszystko trwa. Czasem klienci nie wiedzą, że ich pieniądze są zatrzymywane przez PayU i dlatego mają pretensje do sprzedawców, bo przecież środki z konta zeszły.
Gdzie to zgłosić, przecież ktoś za to odpowiada.
@ElaEla777 Zapewne Allegro zrzuci na operatorów, oni na Allegro, nie ma winnych i kasy, zapytaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=14a4eea0-8c13-4c5f-84d2-aa1b52a06c15