Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zmieniliśmy moment, w którym traktujemy paczkę jako nadaną w Paczkomatach i Punktach Obsługi Klienta InPost oraz punktach odbioru (z wyjątkiem placówek Poczty Polskiej). Nowe zasady obowiązują od dzisiaj - 24 maja 2021 r.
Teraz paczka zmienia status na “W drodze”, gdy kurier ją zeskanuje i otrzymamy o tym informację od przewoźnika.
Paczkę należy umieścić w Paczkomacie lub zanieść do punktu odbioru do godziny granicznej przewoźnika. Po tej godzinie kurier odbiera i skanuje paczki. Gdy paczka będzie zeskanowana w zadeklarowanym przez Was czasie wysyłki, deklaracja zostanie spełniona. Jeśli dostarczycie paczkę do Paczkomatu lub punktu odbioru w zadeklarowanym czasie wysyłki, ale zostanie ona zeskanowana już po upływie tego czasu – deklaracja nie będzie spełniona.
Jeśli zanosicie paczki na pocztę, traktujemy je jako nadane już w momencie przekazania ich pracownikowi w okienku.
@DarkStoorM chyba nie bo musiał by zeskanować do 14 😞 nic tego nie kumam i co ma celu ta zmian prócz tego że mniej zwrócą z szybkich nadań bo nie da się tego spełnić 😞
kostas11 co ma na celu ?. Według szanownych myślicieli portalu ,, zmobilizowanie sprzedaawców do szybszego nadawania przesyłkek ,, ale skończy się masowym wydłużaniem czasu realizacji przez sprzedawców w obawie przed spadkiem statystyk .
@mdrogeria ale my na to nie mamy wpływu czy kurier przyjedzie o 14 czy 16:05 paczka nadana tego samego dnia, na drugi w paczkoamcie a ja mam po statystykach bo kurier zeskanował po czasie 😞
Oczywiście jak tylko spadną mi statystyki wracam na nadanie 3 dni 😄
kostas11 i taki będzie finał genialnego pomysłu . 😁 W końcu po co mamy się stresować ,,.... pomalu i tak zdążę , a klient niech se czeka przecież widzi kiedy dostanie paczkę .
Poza nawiasem , przed chwilą wpłynęło zlecenie z wiadomożcią dla sprzedawcy o treści :proszę o wysłanie jeszcze dzisiaj prezent
a kurier już se był . Zadzwoniłem żeby sobie klient anulował bo wcześniej jak w piątek nie będzie , akurat w tym momecie mam ustawiny czas realizacji na 2 dni .
@kostas11 Bo to ma być skonstruowane tak, żeby się nie zwracało mimo spełnienia warunków 😉 InPost ma swoje statusy, Allegro wymyśla swoje.
Jeśli macie ustawioną godzinę, do której należy złożyć zamówienie i klient zmieści się w tym czasie, to paczka powinna wyjść od Was tego samego dnia. Jeśli więc kurier ją zeskanuje tego samego dnia, deklaracja zostanie spełniona.
Zamiana dotyczy Paczkomatów i punktów odbioru. Jeśli dostarczycie do nich paczki już po godzinie granicznej ustalonej przez przewoźnika, przesyłka zostanie zeskanowana dopiero następnego dnia. I wtedy deklaracja nie zostanie spełniona.
nat_not jeszcze tylko jedno małe pytanie Kwiatuszku . Jeśli mam ustawioną godzinę dla szybkiego nadania i przesyłka w tym samym dniu zostanie zeskanowana bez względu na godzinę to zostanie zaliczona jako nadana w terminie .??
Resztę już zatrybiłem .
Czas wysyłki 24 , zakup 14 ;00
nadanie ZE SKANEM w dniu następnym DO !!! 16:00 / dla miejsc. z godz. graniczną 16:00 / -- ZALICZONE
nadanie ZE SKANEM w dniu następnym PO !!! 16:00 / dla miejsc. z godz. graniczną 16:00 /--
NIE ZALICZONE
Da się to ogarnąć .... pisalem o tym kilka razy .
@mdrogeria Tak, będzie nadana w terminie.
Ale jeśli pisząc "szybkie nadanie", masz na myśli Program Szybkich Dostaw, to oczywiście, żeby uzyskać bonus, ważna jest też data doręczenia. To inna kwestia.
nat_not pomijając bonus , głównie chodzi mi o zaliczenie przesyłki jako nadanej w terminie .
p: zakup przed ustawioną godziną graniczną , skan przez kuriera 19:00 w tym samym dniu .
TAK czy NIE
@nat_not ale ja nie dostarczam paczek do paczkomatu ani punktu tylko zabiera je kurier w ten sam dzień tyle że po godzinie granicznej i są od razu skanowane ?
Rozumiem że mam po statystykach i szybkich nadaniach 😞
@kostas11 Jeśli kurier skanuje paczki w zadeklarowanym przez Ciebie czasie wysyłki, czyli np. w ciągu 24 godzin, to wszystko jest w porządku.
Historia z przed kilkudziesięciu minut.
Wpada zamówienie. Wczoraj sprawdzałam na managerze Inpostu w jakiej strefie leży mój paczkomat. Godzina 14.Ok. Pakuję zamówienie i idę . Wrzucam. Jest kilka minut przed 13. Idę jeszcze do sklepu po zakupy a wychodząc widzę kuriera który zabiera paczki.Podchodzę i pytam czy podjedzie jeszcze raz bo patrz wyżej ja mam info że do 14 można wrzucać. A on mi mówi żebym raczej wrzucała do tej 13 bo potem nikt tu nie podjedzie. A w ogóle to jeżeli w paczkomacie jest jedna czy trzy przesyłki to panowie nie podjeżdżają dnia kolejnego bo to nie opłacalne. Dobrze że mam ustawione 48h ale z drugiej strony szkoda że nie będę mogła zaoferować kupującym 24h bo nie wiem czy Inpost łaskawie do paczkomatu podjedzie czy też nie. W większych miejscowościach pewnie nie ma takich problemów ale na wsiach jak widać mogą być.
MATKO! WSPOMOŻYCIELKO RATUJ! 😠
Co to do cholery jest?
"Produktyzacja godziny granicznej?"
Regulamin jest mętny, posługuje się wieloma terminami na określenie momentu nadania paczki.
Proste pytania, zakładając, że zamówienie wpłynęło w poniedziałek o 10:00, sprzedawca określił wysyłkę w ciągu 24h, godzina graniczna to 16:00. W których przypadkach Allegro traktuje nadanie przesyłki jako terminowe:
A) Przesyłka dostarczona do paczkomatu/POP w poniedziałek do 16, kurier odbiera ją (skanuje) z paczkomatu/POP w poniedziałek o 19, dostarczona do klienta jest w środę
B) Przesyłka dostarczona do paczkomatu/POP w poniedziałek do 16, kurier odbiera ją (skanuje) z paczkomatu/POP we wtorek do 16, dostarczona do klienta jest w środę
C) Przesyłka dostarczona do paczkomatu/POP w poniedziałek do 16, kurier odbiera ją (skanuje) z paczkomatu/POP we wtorek o 19, dostarczona do klienta jest w środę
D) Przesyłka dostarczona do paczkomatu/POP we wtorek do 16, kurier odbiera ją (skanuje) z paczkomatu/POP do 16, dostarczona jest w czwartek
E) Przesyłka dostarczona do paczkomatu/POP we wtorek do 16, kurier odbiera ją (skanuje) z paczkomatu/POP o 19, ale przesyłka trafia do sortowni tego samego dnia i dostarczona jest w środę
F) Przesyłka dostarczona do paczkomatu/POP we wtorek do 16, kurier odbiera ją (skanuje) z paczkomatu/POP o 19, do sortowni trafia tego samego dnia, ale dostarczona jest w czwartek
E) Przesyłka dostarczona do paczkomatu/POP we wtorek do 16, ale kurier tego dnia odebrał paczki o 14, więc odbiera ją (skanuje) z paczkomatu/POP w środę, a przesyłka jest dostarczona w czwartek
Wg mnie we wszystkich tych przypadkach paczka powinna być traktowana jako nadana w terminie.
Regulamin zdaje się przerzucać na sprzedawców odpowiedzialność za to, na co nie mają wpływu, tzn. o której kurier InPost podjeżdża do paczkomatu/POP i odbiera przesyłki. Czasem odbiór przesyłek (lub nadanie w paczkomacie/POP) trwa np. pół godziny i absurdalne wydaje się, że dwie paczki nadane w tej samej sesji nadawczej mogą mieć różny status, zależnie od tego, czy zostaną zeskanowane wcześniej, lub później, tzn. o 15:59 lub 16:02. Jaki sprzedawca Allegro ma wpływ na to, jak szybko kurier skanuje paczki?
@adamantan_pl Regulamin zdaje się przerzucać na sprzedawców odpowiedzialność za to, na co nie mają wpływu - oczywiście że tak.
Ja miałem w ostatnim czasie kilka przypadków nadania w czwartek i zeskanowania w sobotę lub poniedziałek.
Dlaczego nadanie w punkcie inpost jest "gorsze" i nie liczy się niż nadanie w okienku poczty? Przecież to takie samo przekazanie paczki przewoźnikowi. To jakieś nierówne traktowanie firm przewozowych.
U mnie kurier InPost odbiera paczki z paczkomatu o naprawdę różnych godzinach