Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wysłałem paczkę przez DHL Allegro. Na początku miała status „Wydana do doręczenia”, a później zmienił się na „Błędne dane adresowe”.Klient potwierdził w wiadomości, że dane adresowe są prawidłowe. Niestety nie udało mi się dodzwonić na infolinię DHL, ponieważ paczka została nadana przez Allegro i to z nimi mam się konsultować.Czy ktoś miał podobną sytuację? Jak najlepiej rozwiązać ten problem i przyspieszyć doręczenie paczki?
Cześć, @Modilohurtownia. Którego zamówienia to dotyczy? Proszę, podaj jego numer.
nr: 3644e2f1-81c5-11f0-822e-6bc169b88647
Dziękuję, @Modilohurtownia. Skontaktuję się z oddziałem i niedługo wrócę do Ciebie z dalszymi informacjami.
ok
@Modilohurtownia, zgłosiliśmy już interwencję u przewoźnika i skontaktowaliśmy się w tej sprawie z kupującym. Dalsze informacje będziemy na bieżąco przekazywać klientowi w korespondencji mailowej.
Okej, dziękuje bardzo