Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, jeślibym mogła prosić o zerkniecie na zgłoszenie nr 175624099609601008. Zależy mi, bo chodzi o usunięcie oferty, a chcę ją wznowić jak najszybciej. @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@FHANSAR Widzę, że Twoja wiadomość trafiła do nas wczoraj po godzinie 22. Proszę Cię o jeszcze chwilę cierpliwości. Nasi doradcy dokładają wszelkich starań, aby jak najszybciej odpowiadać na zgłoszenia.
Jeszcze jedno pytanie, bo nie będę już tematu kolejnego tworzyć. Czy zamówienie:
@FHANSAR Proszę, złóż wniosek o zwrot prowizji. System musi załapać, że środki zostały zwrócone kupującemu. Wtedy zamówienie zostanie wykluczone.
Właśnie nie mogę, gdy próbuje to mam komunikat:
@FHANSAR Już wyjaśniam tę kwestię z odpowiednim zespołem. Wkrótce wrócę z odpowiedzią.
@FHANSAR Zamówienie zostało wykluczone.