Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Miesiąc temu klient nie odebrał paczki z paczkomatu. Paczka wróciła do mnie. Klient nie zgłosił zwrotu ani odstąpienia od umowy. Dzisiaj mu się przypomniało o sytuacji i że nie dostał zwrotu pieniędzy. Oczywiście dyskusja otwarta. Czy muszę zwrócić mu pieniądze?
Samo nieodebranie przesyłki nie jest równoznaczne z odstąpieniem od umowy.
Dopóki kupujący nie złoży oświadczenia o odstąpieniu od umowy towar cały czas stanowi jego własność.
@Aleksandra4172 jeżeli odstąpi od umowy to zwrot pieniędzy mu się należy.
no ale obowiązek jest 14 dni a nie miesiąc...
Na złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy kupujący ma 14 dni od momentu odebrania przesyłki. Może odstąpić od umowy przed odebraniem przesyłki.
Tylko że czas na odstąpienie od umowy już minął.