Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ Witam dokonałem sprzedaży telefonu i została naliczona prowizja, dzień później kupujący się rozmyślił i chciał zwrot kosztów, pieniążki zwrócone ale widzę że muszą ponieść koszty sprzedaży, dlaczego skoro to wina była kupującego?
Jako sprzedający płacisz za wszystko. Jeśli to Allegro to możesz wystąpić o zwrot prowizji, ale jeśli lokalne to już nie, bo nie musisz na lokalnym jako osoba prywatna przyjmować zwroty, to była twoja decyzja.
@iwona2005ki Na Allegro Lokalnie co do zasady opłata transakcyjna jest bezzwrotna niezależnie od przyczyny ale jeśli to kupujący poprosił o anulowanie zamówienia i zwróciłeś środki to napisz przez formularz kontaktowy z prośbą o anulowanie opłaty - powinno się udać.
W zgłoszeniu załącz wiadomość od kupującego i potwierdzenie zwrotu środków.
PS. Przy sprzedaży prywatnej nie musisz wyrażać zgody na zwrot.
Trudno ,wyraziłem zgodę na zwrot ,a teraz muszę się bujać by nie płacić 100zł za sprzedaż, myślałem że to się automatycznie anuluje, masakra jakaś
@iwona2005ki Przed rozpoczęciem sprzedaży warto zapoznać się z regulaminem i zasadami - uniknie się niespodzianek.