anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Paczka w weekend nie dotarła inpost

FHANSAR
#10 Popularyzator

Witam, chcialabym dopytać dlaczego paczka odebrana przez kuriera w piątek przed godziną 10 rano nie dotarła do paczkomatu dzisiaj? Etykieta miała oznaczenie PWW. Wszystkie paczki wysłane w czwartek i w piątek do godz 11;30 dotarły do kupujących, a ta 1 nie. I oczywiście kupujący dzwonił po zakupie, że potrzebuje przedmiot na sobotę jako prezent i akurat ta paczka jako JEDYNA nie dotarła. Brzmi nieźle? Może @InPost sie wypowie? Numer paczki: 632020257502014126783385

Numer zamówienia: 

88365b10-89cd-11f0-9224-234d838556fa
 
oznacz moderatorów
19 ODPOWIEDZI 19

InPost
Ekspert InPost

Dzień dobry @FHANSAR ,

status przesyłki wymaga wyjaśnienia. Uprzejmie proszę o podjęcie kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta w celu weryfikacji oraz uzyskaniu dokładnych informacji.

Przepraszamy za niedogodności.

oznacz moderatorów

Client:131016720
#9 Pomysłodawca

To ty zadzwoń i przyjdź tu z odpowiedzią, skoro klient grzecznie prosi.

oznacz moderatorów

FHANSAR
#10 Popularyzator

Dobrze, że się rozumiemy w kwestii, że to wymaga wyjaśnienia. To proszę teraz wyjaśnić to kupującemu, bo my nie mamy zamiaru obrywać po głowie. Terminu dotrzymaliśmy, a paczka leży sobie na magazynie.

oznacz moderatorów

FHANSAR
#10 Popularyzator

UWAGA! Po kontakcie z infolinią, na oddziale pomylono kontenery i wrzucono ją do innego niz miał być i dlatego nie dotarła na sobotę i zostanie dostarczona w poniedziałek. Niesamowite.. Proszę teraz o kontakt z kupującym i mu przekazanie tego, może się uśmieje i nie wystawi negatywa, chociaż wątpie.

oznacz moderatorów

budowlaniec2019
#11 Animator

Już niedługo zapewne Inpostu nie będzie wśród przewoźników (w pakiecie SMART raczej na pewno) i wszystkie przesyłki będą doręczane terminowo do zielonych automatów w sobotę 😂

Zapewne "zielona obsługa"  będzie w razie wpadki na bieżąco informowała i przepraszała klientów jak jest już teraz 😁 cyt:

"W ramach Allegro Delivery odpowiadamy za cały proces dostawy i kompleksowo dbamy o jej szybkość oraz jakość. Ty nie ponosisz odpowiedzialności za transport przesyłki ani konsekwencji jej ewentualnego zagubienia lub zniszczenia. Pozwoli Ci to skoncentrować się na jakości sprzedawanych produktów, właściwym zapakowaniu przesyłki oraz przekazaniu jej kurierowi. Dla przesyłek przewożonych metodami Allegro Delivery bierzemy również odpowiedzialność za obsługę klienta."

oznacz moderatorów

pecela
#19 Nestor ⭐

@budowlaniec2019

W Allegro Delivery gwarantowany termin doręczenia to trzy dni robocze, a więc soboty i niedziele nie wliczają się do terminu doręczenia. Tu doręczenie w weekend jest tylko przewidywane, bez żadnych gwarancji.

oznacz moderatorów

pecela
#19 Nestor ⭐

@FHANSAR

Dostawa w sobotę nie jest gwarantowana, lecz deklarowana (czyli przewidywana). Do tego w usłudze Allegro Paczkomaty Inpost, przewoźnik nie udziela żadnej gwarancji odnośnie terminu doręczenia, tak więc zgodnie z prawem, nie ma w tej usłudze czegoś takiego jak opóźnienie w doręczeniu (przesyłkę uznaje się za doręczoną w terminie, bez względu na to, kiedy została ona doręczona).

Natomiast gwarantowany termin doręczenia ma usługa Inpost Paczkomaty i wynosi ona do 7 dni roboczych.

Allegro Paczkomaty Inpost =/= Inpost Paczkomaty, to dwie różne usługi, choć realizowane przez jedną firmę. 

oznacz moderatorów

FHANSAR
#10 Popularyzator

@InPost znowu mam wydzwaniać po infoliniach? Naprawdę nie można dostarczyć paczki bez problemów? W sobote kontenery pomylone, minęły 3 dni - co tym razem?

oznacz moderatorów

FHANSAR
#10 Popularyzator

Kolejna paczka 632020057564920128180654 dostawa na 9.09, a mamy po 12 i paczka od 4 rano leży sobie i nie wydana do doręczenia? O co tutaj chodzi?

oznacz moderatorów

MikroLITY
#14 Krzewiciel

@FHANSAR 

Inpost ma D+5 dni roboczych na dostawę.

oznacz moderatorów

FHANSAR
#10 Popularyzator

To wytłumacz to kupującym, że ma 5 dni na dostawę. To w przewidywanym czasie dostawy może podawać 5 dni roboczych? Ciekawe kto by wtedy kupił cokolwiek 

oznacz moderatorów

MikroLITY
#14 Krzewiciel

@FHANSAR 

Nic na to nie poradzisz. Allegro wylicza wg swoich statystyk, a takie pojedyncze przypadki zawsze się będą trafiać. Allegro uważa, że prawidłowo informuje kupujących dodając zapis "przewidywany czas".

oznacz moderatorów

FHANSAR
#10 Popularyzator

Najlepsze jest to, że przez 2 miesiące wszystko dochodziło na czas, a nagle w ciągu 3 dni już 2 paczki były opóźnione - opóźnione według tego co allegro podaje. A później kto obrywa? No sprzedający, bo przecież przy zakupie była informacja, że dostawa będzie na x dzień, a nie była. Ale tak z ludzkiej ciekawości fajnie by było wiedzieć co tym razem się wydarzyło. Czy znowu kontenery pomylono? Chyba zadzwonię na infolinię i się dopytam, bo tutaj zapewne odpowiedzi nie dostanę.

oznacz moderatorów

pecela
#19 Nestor ⭐

@MikroLITY

Owszem D+5, ale tylko dla usług bez przedrostka Allegro (czyli tej w standardowej cenie). Natomiast w usługach z przedrostkiem Allegro, nie ma już określonego gwarantowanego terminu doręczenia przesyłki.

oznacz moderatorów

MikroLITY
#14 Krzewiciel

@pecela 

 

Toczyła się już na ten temat dyskusja wraz z analizą regulaminów.

1. Regulamin usługi Allegro Inpost - 2 dni na dostawę, ale jest w tym regulaminie odniesienie do regulaminu głównego Inpostu.

2. Regulamin główny: Inpost Paczkomaty D+5

3. Moje reklamacje zawsze dotyczyły dostawy przesyłek Allegro Inpost i zawsze dostawałem identyczną odpowiedź - reklamacja odrzucona, bo czas dostawy przesyłki Allegro Inpost, to D+5 dni.

oznacz moderatorów

pecela
#19 Nestor ⭐

@MikroLITY

Nie możesz łączyć terminu doręczenia z regulaminu usługi Allegro Paczkomaty Inpost z terminem z regulaminu usługi Inpost Paczkomaty.

Po pierwsze nie możesz wziąć sobie fragmentu paragrafu z jednego regulaminu i połączyć go paragrafem z drugiego regulaminu. 

Po drugie. Regulamin ogólny reguluje tylko kwestie nieuregulowane w regulaminie Usługi Allegro Paczkomaty Inpost, a w Regulaminie Allegro Inpost jest określony czas doręczenia.

Po trzecie, ustawa deleguje określenie terminu deklarowanego i gwarantowanego do umowy lub regulaminu. Taka delegacja nie może być delegowana dalej. 

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

Dzień dobry, 
@FHANSAR 
wskazana przesyłka jest terminowa względem deklarowanego czasu doręczenia do końca dnia 09.09.2025 r. Terminowość paczek jest liczona jest względem dnia więc przesyłka może być doręczona do końca dzisiejszego dnia. Jeżeli paczka nie zostanie doręczona w dniu dzisiejszym prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

oznacz moderatorów

FHANSAR
#10 Popularyzator

Jest po godz 14, a paczka nie została wydana do doręczenia, więc jak ma dotrzeć do końca dzisiejszego dnia? Chyba, że Państwo paczki do doręczenia wydają po godz 14, ale nie spotkaliśmy się jeszcze z taką sytuacją.

oznacz moderatorów

FHANSAR
#10 Popularyzator

I paczka oczywiście nie zostala doręczona w dniu wczorajszym. Po kontakcie z infolinią miał ktoś kontaktować się z tamtego oddziału, a tak się nie stało. Dzisiaj kolejna przesyłka, która miała być doręczona dzisiaj leży sobie na magazynie - mamy 12, więc szansa na doręczenie dzisiaj jest nikła. Nie rozumiem. Przez 2 miesiące wszystko było super, a od soboty już był problem z 3 paczkami.

632020947595060128610935 a ta paczka, która miała być dzisiaj, to co z nią sie dzieje? Mam dzwonić co 2 dni na infolinie? Sorry, ale mam inne rzeczy do ogarnięcia. Chociażby tłumaczwnie kupującym dlaczego paczki nie dotarły.

@InPost 

oznacz moderatorów