Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Adres siedziby firmy i adres z którego paczki są wysyłane i przyjmowane zwroty jest inny.
Paczki wysłane paczkomatem i nieodebrane na czas przez klientów wracją na zły adres.
Zwroty wysyłane przez klientów paczkomatem wracają na dobry adres.
Firma inpost twierdzi że trzeba się kontaktować z allegro ponieważ oni pobierają od was adres odbiorcy zwrotnej przesyłki wiec proszę o podpowiedź gdzie mogę ustawić taki adres ?
.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Może moderatorzy pomogą
@AutoRythmParts Klienci wysyłają zwroty na adres, który podajecie w swoich ofertach i jest ustawiony w warunkach zwrótów tutaj. Natomiast InPost odsyła nieodebrane paczki, jak rozumiem, na adres ich nadawcy. W ustawieniach Allegro nie ma opcji wprowadzenia takiej zmiany.
@nat_not napisał(a):
@AutoRythmParts Klienci wysyłają zwroty na adres, który podajecie w swoich ofertach i jest ustawiony w warunkach zwrótów tutaj. Natomiast InPost odsyła nieodebrane paczki, jak rozumiem, na adres ich nadawcy. W ustawieniach Allegro nie ma opcji wprowadzenia takiej zmiany.
@AutoRythmParts czyli wygląda że sposobem na Twój problem jest zmian adresu nadawcy na taki jaki masz podany do zwrotów.
Pewnie jest to do zmiany w ustawieniach konta czy jest taka możliwość, jak to zrobić, czy nie spowoduje jakiś innych problemów możesz dopytać allegro lub poprosić o to moderatorów.