anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Pakiet powitalny - brak w centrum zniżek

QuoShop
#7 Wielbiciel#

Witam. Utworzyłam konto firmowe (nowopowstała firma), dane zweryfikowane w poprzednim tygodniu. Pakietu powitalnego w centrum zniżek brak - dlaczego?

Zaczęłam już dodawać produkty do sprzedaży.

 

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@QuoShop Poprosiłam odpowiedni zespół o weryfikację. Wrócę tutaj z odpowiedzią.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

QuoShop
#7 Wielbiciel#

Dziękuję bardzo - czekam na informację.

oznacz moderatorów

Smartnow
#8 Zapaleniec#

Czy otrzymałeś ten Pakiet ? U mnie też nie ma go w Centrum zniżek.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Smartnow Pakiet Powitalny należy aktywować w zakładce Moja sprzedaż

oznacz moderatorów

Smartnow
#8 Zapaleniec#

Dopiero dziś rano się tam ukazał, także już jest ok. Po dwóch dniach jak było w opisie.

Gdzie mogę prosić o pomoc z dostosowaniem  ustawienia dostaw?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Smartnow na czym dokładnie polega problem z cennikiem dostaw? Polecam ten artykuł, gdzie znajdziesz informacje dotyczące cenników. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

QuoShop
#7 Wielbiciel#

U mnie nadal nic

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@QuoShop jak długo czekasz?

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

QuoShop
#7 Wielbiciel#

Konto zostało aktywowane w pełni około 14 dni temu

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@QuoShop Sprawdzę, co się dzieje i wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@QuoShop Niestety, ale nie skorzystasz z Pakietu Powitalnego, ponieważ Twoje konto jest powiązane z innym kontem na Allegro. 

oznacz moderatorów

Smartnow
#8 Zapaleniec#

Jest jakaś pomoc online z wystawieniem przedmiotów? Wyprzedzając pytanie, chodzi o ustalenie cen.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Smartnow Zapoznaj się z tym artykułem dotyczącym Przeglądu cen.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Smartnow
#8 Zapaleniec#

Dlaczego nie mam Smarta jako nowy użytkownik z Pakietem powitalnym?

oznacz moderatorów

roldiet
#8 Zapaleniec#

Witam mam taki sam problem, czekam już pare dni i nic, żaden pakiet powitalny się nie ukazał.

oznacz moderatorów