Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Utworzyłam konto firmowe (nowopowstała firma), dane zweryfikowane w poprzednim tygodniu. Pakietu powitalnego w centrum zniżek brak - dlaczego?
Zaczęłam już dodawać produkty do sprzedaży.
Pozdrawiam
@QuoShop Poprosiłam odpowiedni zespół o weryfikację. Wrócę tutaj z odpowiedzią.
Dziękuję bardzo - czekam na informację.
Czy otrzymałeś ten Pakiet ? U mnie też nie ma go w Centrum zniżek.
@Smartnow Pakiet Powitalny należy aktywować w zakładce Moja sprzedaż.
Dopiero dziś rano się tam ukazał, także już jest ok. Po dwóch dniach jak było w opisie.
Gdzie mogę prosić o pomoc z dostosowaniem ustawienia dostaw?
@Smartnow na czym dokładnie polega problem z cennikiem dostaw? Polecam ten artykuł, gdzie znajdziesz informacje dotyczące cenników.
U mnie nadal nic
@QuoShop jak długo czekasz?
Konto zostało aktywowane w pełni około 14 dni temu
@QuoShop Sprawdzę, co się dzieje i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
@QuoShop Niestety, ale nie skorzystasz z Pakietu Powitalnego, ponieważ Twoje konto jest powiązane z innym kontem na Allegro.
Jest jakaś pomoc online z wystawieniem przedmiotów? Wyprzedzając pytanie, chodzi o ustalenie cen.
@Smartnow Zapoznaj się z tym artykułem dotyczącym Przeglądu cen.
Dlaczego nie mam Smarta jako nowy użytkownik z Pakietem powitalnym?
Witam mam taki sam problem, czekam już pare dni i nic, żaden pakiet powitalny się nie ukazał.