anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

pakiet powitalny

Tavoli
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, w styczniu otworzyłam firmę - otrzymałam pakiet powitalny. W wiadomości e-mail od pracownika allegro Izabeli [edycja] (e-mail otrzymałam 11.01.2024) dostałam informację że pakiet powitalny, który otrzymuję - rabat do 30.000 zł na prowizję i zniżka 100% na abonament profesjonalny takie informacje też otrzymywałam telefonicznie.

W lutym, kiedy zorientowałam się, że nagle jest mi pobierana prowizja, skontaktowałam się z allegro i otrzymałam wiadomość, że - rabat jest do 10.000 zł na prowizję i zniżka 100% na abonament profesjonalny.

Oczywiście w lutym dalej sprzedawałam z prowizją, której zapłaciłam ok. 10.000 zł bo co miałam zrobić z towarem, który kupiłam.

 

Czy to jest uczciwe, kiedy pracownicy celowo wprowadzają w błąd?  Kiedy się z nimi kontaktowałam telefonicznie w celu wyjaśnienia tej sprawy to twierdzą, że pracownik się pomylił... Tylko, że pomyłki ze strony pracowników są pokrywane z pieniędzy allegrowiczów... Dlaczego ja mam płacić za to, że zatrudniane są nierzetelne osoby...? Dlaczego wielokrotnie otrzymałam informacje, które naraziły mnie na koszty? 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Tavoli bardzo mi przykro, że doszło do takiej sytuacji. Widzę, że złożyłaś dzisiaj reklamację w tej sprawie, w związku z tym muszę poprosić Cię o cierpliwość, poczekaj proszę na decyzję reklamacyjną. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Tavoli
#7 Wielbiciel#

Niestety przykre jest to, że państwu jest zazwyczaj tylko przykro, a za wasze błędy i pomyłki zapłaciłam ja. Bo to nie jest jedyna pomyłka. Takich sytuacji było więcej i nie dotyczyły one już pakietu powitalnego, ale innych spraw.Bez nazwy.jpg

oznacz moderatorów