Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, w styczniu otworzyłam firmę - otrzymałam pakiet powitalny. W wiadomości e-mail od pracownika allegro Izabeli [edycja] (e-mail otrzymałam 11.01.2024) dostałam informację że pakiet powitalny, który otrzymuję - rabat do 30.000 zł na prowizję i zniżka 100% na abonament profesjonalny takie informacje też otrzymywałam telefonicznie.
W lutym, kiedy zorientowałam się, że nagle jest mi pobierana prowizja, skontaktowałam się z allegro i otrzymałam wiadomość, że - rabat jest do 10.000 zł na prowizję i zniżka 100% na abonament profesjonalny.
Oczywiście w lutym dalej sprzedawałam z prowizją, której zapłaciłam ok. 10.000 zł bo co miałam zrobić z towarem, który kupiłam.
Czy to jest uczciwe, kiedy pracownicy celowo wprowadzają w błąd? Kiedy się z nimi kontaktowałam telefonicznie w celu wyjaśnienia tej sprawy to twierdzą, że pracownik się pomylił... Tylko, że pomyłki ze strony pracowników są pokrywane z pieniędzy allegrowiczów... Dlaczego ja mam płacić za to, że zatrudniane są nierzetelne osoby...? Dlaczego wielokrotnie otrzymałam informacje, które naraziły mnie na koszty?
@Tavoli bardzo mi przykro, że doszło do takiej sytuacji. Widzę, że złożyłaś dzisiaj reklamację w tej sprawie, w związku z tym muszę poprosić Cię o cierpliwość, poczekaj proszę na decyzję reklamacyjną.
Niestety przykre jest to, że państwu jest zazwyczaj tylko przykro, a za wasze błędy i pomyłki zapłaciłam ja. Bo to nie jest jedyna pomyłka. Takich sytuacji było więcej i nie dotyczyły one już pakietu powitalnego, ale innych spraw.