anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

PayU - dlaczego nie mogę wypłacić pieniędzy?

Piotr326
#1 Nowicjusz#

Witam. Problem z wypłatą środków z konta. Mam środki na koncie. Wykonałem weryfikację danych, przelewem 1 zł. System podaje, że jestem zweryfikowany. Wiem jaka jest procedura wypłaty z konta. Wypłaty PaU = zweryfikowany. Wypłaty Przelewy24 = zweryfikowany. Dane i ustawienia rachunku = zgodne z zpisem na koncie bankowym. W przypadku zlecenia wypłaty środków:

wypłata środków PayU
ef5cab7c-b1bb-4659-9620-9bafbd03bb01
i zaraz automatycznie:
anulowanie wypłaty środków PayU
ef5cab7c-b1bb-4659-9620-9bafbd03bb01
Nie wiem o co chodzi i gdzie popełniam błąd.
Proszę o pomoc.
 

 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Piotr326 skonsultuję z zespołem Twój problem i wrócę do Ciebie z informacjami. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Piotr326 możesz już zlecić wypłatę swoich środków, ale od razu chciałabym zaznaczyć, że pieniądze pojawią się na Twoim koncie bankowym, najwcześniej w poniedziałek. Wypłaty są księgowane maksymalnie dzień roboczy po zleceniu wypłaty, czyli powinien to być wtorek lub środa w przyszłym tygodniu. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów