Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupująca nie odebrała paczki z paczkomatu. Ustaliliśmy z kupującą, że wpłaci pieniądze na ponowną etykietę, tym razem chce kuriera, żebyśmy odesłali jej paczkę z powrotem ale nie wpłaciła nic.
Zwrotu towaru też nie zgłosiła.
Mam pytanie, w jaki sposób kupująca może odstąpić o umowy kupna, bo na pewno nie zgłosi zwrotu. Co jej napisać?
A może oddać kasę, skoro paczka jest u nas i nie prosić o odstąpienie od umowy, czy tak można zrobić? Nie lubię nierozwiązanych sytuacji, coś muszę z tym zrobić 🙂 .
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Ustaliliście z kupującym że zapłaci, a jakiś termin?
Bez terminu, tylko rozmowa przez telefon i zapewnienia, że wyśle przelew.
Chodzi o to zamówienie:
97425a10-e216-11ee-ba96-d198dcde5ee0
@CHECINIAKI
No to czekaj cierpliwie. Wpłaci pieniądze to wyślesz ponownie.
@CHECINIAKI Ziomal ..... Ustawodawca nie określa formy w jakiej konsument ma zgłosić rezygnację z zakupu , poproś klientkę , aby wyraziła swoją wolę choćby w formie SMS czy w odpowiedzi na Twoją wiadomość e-mail , dobrze mieć jakiekolwiek namacalne potwierdzenie woli klienta . Możesz oddać kasę , ale to nie rozwiazuje problemu bo towar gdziekolwiek aktualnie jest należy w dalszym ciagu do klienta i tylko on moze zdecydować co dalej .
No to czekam cierpliwie, chociaż brak mi cierpliwości. Jak można kupić towar za kilka stówek i nie interesować się jego losem 😑
@CHECINIAKI spokojnie , u mnie klient obudził się po 8 miesiącach
@CHECINIAKI nie za bardzo mogę coś tutaj doradzić jeśli Wasze ustalenia są telefoniczne. Skoro paczka wróciła do Ciebie to możesz wykonać zwrot, ale potrzebne będzie rzeczywiście jakiekolwiek odstąpienie kupującej.
Właśnie wysłałam do kupującego SMS, z pytaniem, czy mam oddać pieniądze. Jeżeli odpisze TAK, to po kłopocie, oddam mu.
Chociaż zakup na Fakturę, firmowy, związany z działalnością kupującej.