anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

PayU i przelewy nie przechodzi weryfikacja konta Revoult

MAMY ROZWIĄZANIE!
sebastian113
#10 Popularyzator#

Witam,

Może jest ktoś mądrzejszy niż ja i udało mu się podpiąć konto revoult do allegro ??

Próbowałem i Polskim numerem i LT ciągle to samo 😕

Odrzucilismy itp....

Jak ma ktoś przydatne informacje proszę o pomoc.

 

z góry dziękuje

oznacz moderatorów
67 ODPOWIEDZI 67
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@sebastian113 wracam z odpowiedzią 🙂
W formularzu w zakładce Ustawienia wypłat wybrałeś Revolut jako rachunek do wypłat, ale podane konto jest kontem polskim, jest to numer techniczny banku i dlatego wypłaty na to konto nie są możliwe. W tym wypadku w ustawieniach wypłat należy zmienić ustawienie wypłat na "Posiadam tylko konto zagraniczne" i wykonać przelew, który będzie wykonany z zagranicznego rachunku Revoluta LT lub GB (w zależności jaki rachunek w Revolucie posiadasz). 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
sebastian113
#10 Popularyzator#

Ale jak zmienię numer konta nie będzie aktywne PayU, więc jak mam to pogodzić? 

Albo jestem jakiś ograniczony, albo nie rozumiem .... PayU i przelewy24 akceptują Revoult PayU musi być Polski numer przelewy24 format zagraniczny... 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@sebastian113 przepraszam, bo rzeczywiście teraz sytuacja się skomplikowała, ale już wyjaśniam. W obu przypadkach numer konta powinien być zagraniczny jeśli wypłata ma być przelewana na konto Revolut. Natomiast wcześniej przy przelewie weryfikacyjnym do operatora PayU problem wynikał z tego, że przelew weryfikacyjny był zrobiony z innego konta bankowego, niż to które podałeś w formularzu, dlatego prosiliśmy o zmianę. 
W tej sytuacji, jeśli wypłaty mają być realizowane na Twoje konto Revolut, to w formularzu należy zmienić ustawienia na "do banku za granicą" i wykonać przelew weryfikacyjny do obu operatorów z konta, którego numer jest podany w formularzu (czyli w Twoim przypadku LT....).  
Gdy już wykonasz przelewy weryfikacyjne do obu operatorów bardzo proszę prześlij na spolecznosc@allegro.pl potwierdzenia wpłat, upewnię się czy teraz jest wszystko poprawnie. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
sebastian113
#10 Popularyzator#

Screenshot_2022-08-05-10-03-43-852_com.mi.globalbrowser.jpg

 konto dla wypłat PayU i przelewy24

nie widzę opcji zmiany rachunku dla przelewy24, wcześniej miałem problem z PayU bo zrobiłem LT i nie przeszło weryfikacji musiałem zmienić na Polski numer i przeszło, teraz przelewy Polskiego nie akceptują itp... 

jest jakiś sposób aby wypłacić pieniądze z przelewy24 i zamknąć to to konto, bo to sprawia więcej problemów niż korzyści. 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@sebastian113 na zrzucie, który przesłałeś (nie mogę go zaakceptować, bo są na nim dane osobowe) widać, że możesz kliknąć "zmień" pod numerem konta w części dane i ustawienia wypłat dla rachunku PayU i Przelewy24. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
sebastian113
#10 Popularyzator#

Rozumiem, przepraszam, ale poziom mojej frustracji jest już na bardzo wysokim poziomie. 

Zmienię ten numer na litewski i zaznacze że przelew zagraniczny do Polski i podeślę skany przelewów. 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@sebastian113 rozumiem Twoje zdenerwowanie. Żeby nie było niejasności zwracam uwagę, żebyś zaznaczył tam (w formularzu w Ustawieniach dostawy) w sposobie wypłaty "do banku za granicą". 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
sebastian113
#10 Popularyzator#

Witam Ponownie. 

mam nadzieję że nie zrobiłem błędu, do aktywacji PayU wysłał potwierdzenie, muszę czekać na aktywację, aby móc zrobić przelew na te nieszczęsne przelewy24. 

Chciałem bardzo podziękować za udzieloną pomoc, mam nadzieję że nie długo będzie już wszystko zrobione. 

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@sebastian113 Potwierdzam otrzymanie mejla 🙂 Skontaktuję się z Operatorem i poproszę o przyspieszenie tej weryfikacji. 🙂 

oznacz moderatorów
sebastian113
#10 Popularyzator#

NIestety odrzucone , ja już nie wiem sam jak mam to zrobić ....

 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@sebastian113 bardzo Cię przepraszam za te problemy. 
Wysyłam ponowną konsultację i nie wrócę do Ciebie dopóki nie ustalę co powoduje problem i jak można go rozwiązać.
Naprawdę rozumiem Twoje zdenerwowanie i dziękuję za Twoją cierpliwość!

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
sebastian113
#10 Popularyzator#

Zaznaczyłem przelew zagraniczny do polski , zrobiłem przelew , i bam odrzucone ...

 

oznacz moderatorów
sebastian113
#10 Popularyzator#

A jeszcze jakby tego było mało , przelewy 24 potrąciło 2zł za błędną kwote ...

po prostu to jakis nie udany żart , poważnie ...

Mają dane , widzą przelewy , prowadzoną korespondencje , skany dowodu , dalej mało ....

 

oznacz moderatorów
sebastian113
#10 Popularyzator#

Może ja się denerwuje , zawracam głowe , a rozwiązanie jest proste , może musze zrobić przelew w walucie euro ?

a nie Złotówkach ??

 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@sebastian113 dokładnie tak. Ten błąd wynika z tego, że przelew jest robiony z konta w złotówkach, czyli z konta o innym numerze, niż ten podany w Ustawieniach wypłat. Wykonaj proszę przelew weryfikacyjny w Euro, wtedy numer konta będzie się zgadzał. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@sebastian113 czy mogę poprosić Cię jeszcze o informację, ponieważ przelew do PayU został odrzucony (to jest wiadomość jaką otrzymałeś) ze względu na inny numer konta, z którego był wykonany przelew. Czy numer konta 7229*********710 jest numerem konta Revolut? 
W ustawieniach wypłat masz podany inny numer konta (tj. LT163*****544). 
Czy dobrze rozumiem, że numer konta 7229***** jest Twoim polskim numerem konta Revolut, a numer LT**** jest IBANem dla konta w zagranicznej walucie? 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
sebastian113
#10 Popularyzator#

dokładnie:

722......710 numer Lokalny Revoult

LT163.....544 to numer Swift/Iban do zagranicznych przelewów

Własnie zrobiłem w Euro przelew na aktywacje payU ...

może własnie tu tkwi cały ten cyrk ...

 

oznacz moderatorów
sebastian113
#10 Popularyzator#

i znowu odrzucone , ktoś to robi specjalnie ???

mam normalnie potwierdzenie na którym widnieje numer który jest wprowadzony na allegro ...

oznacz moderatorów
lottoys
#11 Animator#

@sebastian113 

Chyba wiem gdzie leży problem... Masz zapewne konto prywatne w Revolut.

Jak robisz przelew z prywatnego Revoluta to idzie pośrednictwem przez inny bank i zmienia się numer konta i odbiorca widzi konto pośrednika a nie Twoje własne.

Przy koncie firmowym takich problemów nie ma, przelew przychodzący pokazuje takie same dane na jakie jest zarejestrowane.

Zrób sobie test na jakieś polskie konto i zobaczysz czy dane się pokrywają...

oznacz moderatorów
sebastian113
#10 Popularyzator#

sprawdzę , wysłałem do koleżanki przelew w euro zobaczymy .....

może faktycznie tu tkwi problem... Ale jak wyświetli mój numer to chyba dostane ....

 

oznacz moderatorów