anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

PayU i przelewy nie przechodzi weryfikacja konta Revoult

MAMY ROZWIĄZANIE!
sebastian113
#10 Popularyzator#

Witam,

Może jest ktoś mądrzejszy niż ja i udało mu się podpiąć konto revoult do allegro ??

Próbowałem i Polskim numerem i LT ciągle to samo 😕

Odrzucilismy itp....

Jak ma ktoś przydatne informacje proszę o pomoc.

 

z góry dziękuje

oznacz moderatorów
67 ODPOWIEDZI 67
sebastian113
#10 Popularyzator#

Przelew z zagranicznego konta ale księguje z konta lokalnego tzn. Polskiego numeru , przypisanego do Revoult ...

 

oznacz moderatorów
sebastian113
#10 Popularyzator#

Witam.

 

więc testowo zrobiłem przelew w euro do koleżanki i już wszystko się wyjasniło , mimo że przelew poszedł w euro , wyswietliło numer lokalny 7229....

na potwierdzeniu przelewu mam że przelew z LT , ale księguje z lokalnego , nie wiem jak inaczej można to zrobić , więc w praktyce wychodzi na to że nie można połączyć konta Revoult z payU i Przelewy 24 w formie jaka jest wymagana...

 

PayU - akceptuje Polski numer

Przelewy 24 nie akceptuje Polskiego

Paradoks .....

 

 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@sebastian113 naprawdę bardzo Cię przepraszam, że to tyle trwa. Taką odpowiedź otrzymaliśmy z konsultacji w tej sprawie:
"Sprzedający próbuje aktywować wypłaty w REVOLUT na polski numer rachunku (z takiego rachunku wykonuje przelew).
Niestety Partner nie może skorzystać z tego rachunku, ponieważ jest to rachunek techniczny banku, który obsługiwany jest przez REVOLUT. Partner nie jest jego właścicielem.
Sprzedający powinien wskazać do wypłat rachunek zaczynający się od LT... (litewski) lub od GB... (brytyjski) - jeśli chce aktywować wypłaty na swoim koncie w tej usłudze".

Masz w swoich ustawieniach wpisany rachunek LT1632...3544, ale przelew jest wykonywany z technicznego rachunku - 7229...0710.

Jest to nietypowa sytuacja, ponieważ zazwyczaj sprzedający nie mają takich problemów z aktywacją wypłat (dla obu operatorów) na konto Revolut. W tej sytuacji skontaktuj się proszę z obsługą klienta Revolut, aby dowiedzieć się dlaczego przelew wychodzi z numeru technicznego banku. Dodam, że sama testuję to obecnie na moim koncie Revolut, więc jeśli znajdę przyczynę tych problemów to dam znać, jednak kontakt z Revolutem może przyspieszyć rozwiązanie. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
sebastian113
#10 Popularyzator#

Bardzo dziękuje za pomoc !

NIe wiem po co to tak utrudniać , przecież widzą że ja to ja a nie jakis antek z bagien...

Robiłem przelew w euro tzn. z numeru LT ..... i co z tego że mam normalnie potwierdzenie z LT ... ale jakimś cudem księguje z technicznego ... nie mam pojęcia o co chodzi , pomoc w revoult to chyba same automaty odpisują 😕

na jednym portalu nazwa zaczynająca się na litere E.... nie miałem problemów aby połączyć konto revoult , z allegro mam cyrki , payU aktywne na technicznym numerze , przelewy 24 nie , więc gdzie tu logika ??

Ale żeby nie było że tylko allegro , OL.... też jest to samo ....

Będę musiał założyć konto w Polskim Banku aby móc wypłacić swoje pieniądze z przelewy 24 , nie chce tego robić bo Polskie banki teraz rżną na opłatach jak tylko mogę 😕

Więc reasumując czy po wypłacie środków z przelewy 24 będę mógł usunąć tą pożal się boże usługę z mojego konta allegro i połączyć swoje konto revoult tylko z payU ?

 

 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@sebastian113 nie ma możliwości, żeby wyłączyć Przelewy24. Nawet jeśli nie będziesz miał aktywnych wypłat od tego operatora to kupujący będzie mógł zapłacić korzystając z Przelewy24 i wtedy środki trafią na saldo Przelewy24 i nie będzie innej możliwości wypłaty jak aktywowanie wypłat z Przelewy24. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
sebastian113
#10 Popularyzator#

Zobaczymy teraz , w poniedziałek pewnie dojdzie dopiero przelew , mam nadzieje że tym razem i ostatnim już razem , przejdzie , jak się uda , to napiszę co było powodem nie powodzenia 🙂

 

oznacz moderatorów
sebastian113
#10 Popularyzator#

Witam. no i przeszło poytywnie , ale teraz nie wiem jak mam aktywować przelewy 24 bo widnieje że nie aktywne 😕

 

 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@sebastian113 uff to cieszę się, że udało się z PayU. Teraz, żeby już nie kręcić, poczekaj chwilkę, dobrze? Skonsultuję jak najszybciej rozwiązać sprawę z Przelewy24, żebyś miał już wszystko aktywowane i wrócę do Ciebie gdy tylko otrzymam odpowiedź.  

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
sebastian113
#10 Popularyzator#

OK 🙂

bo jest nie aktywne , nawet nie mam opcji aktywacji 😕

a problem był banalny ... usilnie przeskakiwało na złotki wystarczyło przejść na walute euro i zrobić przelew ...

taka głupota a tyle problemów....

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@sebastian113 dziękuję za informację! Gdy aktywowałeś Przelewy24 to jako konto do wypłat było podane inne niż to Revolut, na którym jest teraz PayU, prawda? 
W takiej sytuacji konieczne będzie jeszcze zweryfikowanie przelewem z Revoluta, z takimi samymi danymi jak PayU (czyli przelew w Euro i litewski numer konta) wypłat od operatora Przelewy24. 
Aby to zrobić w zakładce Ustawienia wypłat kliknij prosze "przejdź do banku" w części poświęconej operatorowi Przelewy24. 
Bardzo proszę, żebyś na adres spolecznosc@allegro.pl przesłał później potwierdzenie tej wpłaty z Revolut (tylko poproszę nie o zrzut ekranu tylko pobrane potwierdzenie, możliwość pobrania potwierdzenia będzie widoczna po kliknięciu w tą transakcję, pod informacją o ukończonym przelewie.
Oprócz tego bardzo proszę o przesłanie skanu dowodu osobistego oraz dokumentu potwierdzającego prowadzenie rachunku przez bank (Revolut).
Tutaj instrukcja jak to zrobić (wyszukaj "dokumenty" w aplikacji i wybierz proszę "Żądanie dostępu osoby, której dane dotyczą").

Przepraszam, że dodaję kolejne rzeczy do przesłania, ale będzie to konieczne do aktywacji, bo wcześniej Przelewy24 były aktywowane na inny numer konta. 
Jak tylko prześlesz nam te informacje przekażemy je od razu operatorowi i mam nadzieję, że dzięki temu sprawnie uda się aktywować wypłaty.  

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
sebastian113
#10 Popularyzator#

Witam.

Tak , były aktywowane na innym koncie , teraz w ogóle opcja znikneła , nie mam nawet ikonki do aktywowania i

następny problem , nie mam opcji klikniecia na przelewy 24 ...

status nieaktywne , po lewej stronie komunikat ' Masz środki których nie możesz wypłacić ,aby wypłacić środki Przelewy 24  - skontaktuj się ...

 

oznacz moderatorów
sebastian113
#10 Popularyzator#

IMG_20220818_155828.jpg

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@sebastian113 w tej sytuacji skorzystaj proszę z tego odnośnika "skontaktuj się z nami", tak będzie szybciej, Doradca prześle Ci odpowiedni link albo dane do przelewu. Ja niestety nie mogę tego zrobić. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
sebastian113
#10 Popularyzator#

eh.....

Dziękuje ...

Już mam dokument potwierdzający że konto jest moje , skan dowodu też mam , został przelew 🙂

 

 

oznacz moderatorów
sebastian113
#10 Popularyzator#

Niestety Pan Adam , zastosował formułke : kopiuj / wklej ...

Nie wiem nawet za grosz chęci , sprawdzenia czy coć ....

 

Formułka i załatwione ....

 

 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@sebastian113 przepraszam za te trudności!
Widzę, że udało się już aktywować wypłaty od obu operatorów. Masz ustawione wypłaty na żądanie, więc żeby wypłacić środki z Allegro Finanse, wejdź proszę do zakładki Środki i historia operacji i kliknij [wypłać dostępne środki]. Dziękuję za Twoją cierpliwość! 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
sebastian113
#10 Popularyzator#

Witam.

 

no udało sie po prawie miesiącu walki 🙂

aby nie było kolorowo , nie mogę wypłacić kiedy chce , automatyczne są wypłaty na zagraniczne konto 🙂

 

Dziękuje za pomoc!!

oznacz moderatorów
sebastian113
#10 Popularyzator#

Witam serdecznie. to znowu ja 🐸

pytanko mam bo mam ponad 4 tys do wypłaty i nie wypłaca automatycznie 😕

co mogę zrobić sam aby wypłaciło środki czy muszę pisać przez formularz? 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Cześć @sebastian113! Widzę, że łącznie jest ponad 4 tysiące, a salda od operatorów nie sumują się, czyli jeśli np. na saldzie PayU będą 4 tysiące lub więcej to środki zostaną wypłacone.  

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
sebastian113
#10 Popularyzator#

to 1 dnia miesiąca zostanie wszystko wypłacone ?

strasznie to wszystko jest utrudnione dla użytkownika ...

 

oznacz moderatorów