anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

PayU nie mogę wypłacić środków

grzmilord
#7 Wielbiciel#

Wczoraj rozpocząłem weryfikację payU, dzisiaj widzę że opcja w ustawieniach wypłat widnieje jako aktywna, jednak nadal przycisk do wypłat jest wyszarzony. To normalne? 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

LEW433
#21 Demiurg#

A środki są , bo jak nie masz to normalne.

oznacz moderatorów

grzmilord
#7 Wielbiciel#

Tak są.

Nie rozumiem tylko dlaczego na jednym ekranie pokazuje ze sa a na drugim ze nie ma.

Screenshot 2021-11-23 at 09.48.11.pngScreenshot 2021-11-23 at 09.48.23.png

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@grzmilord Czy zamieniałeś dane dot. konta do wypłat albo numer rachunku? 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

grzmilord
#7 Wielbiciel#

Tak, zmienilem te dane wczoraj, bo poprzednie konto mialo problem z wyslaniem mi smsa zebym mogl zrobic przelew. 

Zmienilem dane na obecne, zrobilem przelew, a dzisiaj zmienil sie status w payU na "aktywny" ale jak pisalem nie moge wyplacic srodkow. 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@grzmilord To standardowa blokada po zmianie danych, która trwa 24 godziny. Sprawdź proszę ponownie tę zakładkę dziś, w okolicy godz. 14, wypłaty powinny być aktywne. Gdyby jednak pojawił się jakiś problem, napisz tutaj ponownie, wówczas będę działać.

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

grzmilord
#7 Wielbiciel#

Ok, dzięki

oznacz moderatorów