anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mogę zmienić danych w koncie, bo jest puste

Idź do rozwiązania
Mariotek1
#8 Zapaleniec#

Mariotek1_0-1637539930740.png

 

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8
ko_alka
Moderator
Moderator

@Mariotek1 Cześć. Koniecznie wyczyść pliki cookies lub zmień przeglądarkę. Możesz również spróbować zmienić dane na koncie w trybie incognito. 

Ola
Moderator
oznacz moderatorów
Mariotek1
#8 Zapaleniec#

@ko_alka dzieki za pomoc, ale nic nie działa, na Chrome, IE i Brave nadal to samo. Zglosilem na czacie, moze cos wymyślą, bo chce zmienic konto na Biznes po prostu, bo z Lokalnie nikt nie korzysta chyba.

oznacz moderatorów
ko_alka
Moderator
Moderator

@Mariotek1 Dzięki za informację - poczekaj zatem na odpowiedź z działu technicznego.

W międzyczasie spróbuj proszę zmienić dane przez aplikację Allegro na swoim telefonie (jeśli masz taką możliwość). Zrobisz to przechodząc na "Moje Allegro" (prawy dolny róg ekranu), następnie kliknij w zakładkę "Konto" (prawy górny róg), przejdź do sekcji "Ustawienia konta" i wybierz przycisk "Zmień" przy "Twoich danych" [czyli kolejno: Moje Allegro -> Konto -> Ustawienia konta -> Twoje dane -> ZMIEŃ].

Ola
Moderator
oznacz moderatorów
Mariotek1
#8 Zapaleniec#

Tak też probowałem juz wczoraj 😛 i dalej nic, a w innych zakładkach 'moje konto' wszystko działa, tylko ta jedna pusta 😕

oznacz moderatorów
ko_alka
Moderator
Moderator

@Mariotek1 Rozumiem. Może mieć to związek z tym, że Twoje konto firmowe nie zostało jeszcze zweryfikowane. Musisz aktywować swoje konto firmowe:  https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/rejestracja-i-aktywacja/jak-aktywowac-konto-firmowe-0AZ3V... 

Ola
Moderator
oznacz moderatorów
Mariotek1
#8 Zapaleniec#

Jeszcze tego nie zmieniłem, bo nie mam jak, dopiero chciałem podać NIP czy cos :))

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderator
Moderator

@Mariotek1 Zgodnie z informacją, którą od nas otrzymałeś, to błąd po naszej stronie nad którym już pracujemy. Przepraszam Cię za te niedogodności, 

   Ola
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
Mariotek1
#8 Zapaleniec#

Hej, juz załatwiłem wszystko na whatsappie, po prostu nie było komunikatu, ze juz jakis czas wczesniej rozpoczalem zmiane na biznes i zapomnialem o tym :)) rozwiazane, dzieki za czas i pomoc 😄

oznacz moderatorów