Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wczoraj rozpocząłem weryfikację payU, dzisiaj widzę że opcja w ustawieniach wypłat widnieje jako aktywna, jednak nadal przycisk do wypłat jest wyszarzony. To normalne?
A środki są , bo jak nie masz to normalne.
Tak są.
Nie rozumiem tylko dlaczego na jednym ekranie pokazuje ze sa a na drugim ze nie ma.
@grzmilord Czy zamieniałeś dane dot. konta do wypłat albo numer rachunku?
Tak, zmienilem te dane wczoraj, bo poprzednie konto mialo problem z wyslaniem mi smsa zebym mogl zrobic przelew.
Zmienilem dane na obecne, zrobilem przelew, a dzisiaj zmienil sie status w payU na "aktywny" ale jak pisalem nie moge wyplacic srodkow.
@grzmilord To standardowa blokada po zmianie danych, która trwa 24 godziny. Sprawdź proszę ponownie tę zakładkę dziś, w okolicy godz. 14, wypłaty powinny być aktywne. Gdyby jednak pojawił się jakiś problem, napisz tutaj ponownie, wówczas będę działać.
Ok, dzięki