anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Pobieranie prowizji od sprzedaży 2 razy za ten sam przedmiot?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Rockman50
#8 Zapaleniec#

Sprawa dotyczy sprzedaży magnetofonu z dnia 12 lipca. Nr aukcji 12282732986. Po upływie 20 minut klient rezygnuje z zakupu i prosi mnie, abym, anulował zakup. On sam nie może tego zrobić (kiedyś była taka opcja "anuluj zakup". Wysyła maila o treści: „Proszę anulować zakup.”. Moja odpowiedź: "To Pan musi anulować zakup. Proszę wejść Moje zakupy i anulować zakup. Prowizja już została pobrana".
Przesyłka kurierska za pobraniem. Przedmiot nie został wysłany, tym samym nie ma nr przesyłki. Prowizja nie została zwrócona. Wystawiłem ponownie przedmiot i został sprzedany 13 lipca. Znowu prowizja została pobrana. Wszystkie informacje przechodzą drogą mailową przez allegro. Wszystko jest wiadome, a zwrotu prowizji nie ma. Tak więc za sprzedaż tego samego przedmiotu została pobrana 2 razy prowizja.

Jak mogę odzyskać prowizję za 1 sprzedaż?

Pozdrawiam - Rockman50

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Rockman50 kupujący nie anulował tego zamówienia na Allegro, więc nie widzimy tego w systemie, a ponieważ wybrał płatność za pobraniem to nie anulujemy go w przypadku nieopłacenia zamówienia. Możliwość anulowania zamówienia jest dostępna u sprzedających z kontem firma, Ty posiadasz konto zwykłe, dlatego kupujący nie widział takiej opcji 🙂
Dlatego złóż proszę wniosek o rabat transkacyjny (zwrot prowizji), zrobisz to w tej zakładce (przy zamówieniu, za które chcesz otrzymać korektę prowizji, wybierz [akcje] i [zwrot prowizji]) napisz proszę, że kupujący napisał o rezygnacji w wiadomości do Ciebie jeśli będzie taka potrzeba, poprosimy Cię o zrzut ekranu z tą wiadomością, w której kupujący informuje Cię o rezygnacji z zamówienia. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Rockman50
#8 Zapaleniec#

Problem został rozwiązany. Dziękuję za pomoc.

Rockman50

oznacz moderatorów