anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Poczta polska nie widzi numeru przesylki

jasna_sprawa
#8 Zapaleniec#

Cześć, Poczta Polska nie widzi w systemie numeru przesyłki wygenerowanej przez Allegro. Próbowałam 2 razy dzisiaj, najpierw wygenerowałam jeden numer, potem gdy nie wchodził zrobiłam jeszcze jeden i też na Poczcie Pani mówiła, że nie widzi takiej przesyłki. Anulowałam teraz, i wygenerowałam trzeci raz numer i pojdę z nim na pocztę, ale to już chyba wystarczy, bo ile można? Czy to może być awaria? Numer w systemie e-monitoringu Poczty na stronie jest normalnie widoczny jako przesyłka.

Co z tym zrobić?
Karolina 

 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

kostas11
#21 Demiurg#

@jasna_sprawa czasem mają takie problemy  😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

jasna_sprawa
#8 Zapaleniec#

jasne, tak myślałam, czyli rozumiem, że mam czekać i próbować ponownie 

oznacz moderatorów

TomBanknoter
#17 Koryfeusz#

@jasna_sprawa Numery mogą się pojawiać w monitoringu z pewnym opóźnieniem, ale raczej nie powinno to przekraczać kilkunastu lub kilkudziesięciu minut.

Ja korzystam z Elektronicznego Nadawcy, który automatycznie zaciąga przesyłki z Allegro, i nigdy nie ma problemów.

oznacz moderatorów

jasna_sprawa
#8 Zapaleniec#

już nadawałam wcześniej ileś razy w tym roku, dzisiaj taka sytuacja, będę próbować ponownie, wiem, ze system mają z epoki dinozaurów, jak gdzieś czytałam 

 

oznacz moderatorów

TomBanknoter
#17 Koryfeusz#

@jasna_sprawa Akurat strona monitoringu Poczty P. została niedawno zmodernizowana 😎 Zresztą, w tym wypadku nie wykluczałbym winy Allegro. Podaj numer zamówienia i proś o pomoc moderatorkę

oznacz moderatorów

jasna_sprawa
#8 Zapaleniec#

OK, dzięki bardzo!

oznacz moderatorów