Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, Poczta Polska nie widzi w systemie numeru przesyłki wygenerowanej przez Allegro. Próbowałam 2 razy dzisiaj, najpierw wygenerowałam jeden numer, potem gdy nie wchodził zrobiłam jeszcze jeden i też na Poczcie Pani mówiła, że nie widzi takiej przesyłki. Anulowałam teraz, i wygenerowałam trzeci raz numer i pojdę z nim na pocztę, ale to już chyba wystarczy, bo ile można? Czy to może być awaria? Numer w systemie e-monitoringu Poczty na stronie jest normalnie widoczny jako przesyłka.
Co z tym zrobić?
Karolina
@jasna_sprawa czasem mają takie problemy 😄
jasne, tak myślałam, czyli rozumiem, że mam czekać i próbować ponownie
@jasna_sprawa Numery mogą się pojawiać w monitoringu z pewnym opóźnieniem, ale raczej nie powinno to przekraczać kilkunastu lub kilkudziesięciu minut.
Ja korzystam z Elektronicznego Nadawcy, który automatycznie zaciąga przesyłki z Allegro, i nigdy nie ma problemów.
już nadawałam wcześniej ileś razy w tym roku, dzisiaj taka sytuacja, będę próbować ponownie, wiem, ze system mają z epoki dinozaurów, jak gdzieś czytałam
@jasna_sprawa Akurat strona monitoringu Poczty P. została niedawno zmodernizowana 😎 Zresztą, w tym wypadku nie wykluczałbym winy Allegro. Podaj numer zamówienia i proś o pomoc moderatorkę
OK, dzięki bardzo!