anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Poczta zgubiła paczkę

Client:128124203
#1 Nowicjusz

Witam, serdecznie wysłałem paczkę kupujacemu i do tej pory nie otrzymał paczki zgłosiłem reklamację i czekam za odpowiedziam kupujący chce zwzot pieniędzy co mam zrobić 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Zaczekaj na decyzję Poczty , tu cudem przesyłki odnajdują się nawet po 3 tyg. od nadania i idą do odbiorcy , nie ma możliwości ich zawrócenia , jeśli Masz otwartą dyskusję z klientem załącz w niej potwierdzenie złożenia reklamacji 

oznacz moderatorów

pecela
#19 Nestor ⭐

@Client:128124203

Jeżeli to Pocztex to zgłoś też wniosek do ubezpieczyciela o odszkodowanie (kontakt pocztex@agroubezpieczenia.pl). Poczta nie wtrąca się w proces odszkodowawczy z ubezpieczenia przesyłki, a ubezpieczyciel podejmuje decyzje niezależnie. 

oznacz moderatorów