Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klientka założyła dyskusje, co w takim przypadku, wiadomość: Dzień dobry. Kurier awizował pomimo ze byłam w domu i zostawił paczkę do odbioru na poczcie. Jeżeli nie będzie próby dostarczenia to nie odbiorę i poproszę o zwrot. Proszę o wyjaśnienie sytuacji.
@_kriswood_ Musisz odpowiedzieć w dyskusji w ciągu 24 godzin.
@_kriswood_ mam sklep obok ogrodzonego wieżowca , czesto widzę jak kurierzy dzwonią domofonem następnie telefon i w końcu odchodzą z paczką ,, byłam w domu ,, to nie znaczy ,, umożliwiłam kurierowi doręczenie ,,
Jedynym Twoim argumentem będzie stanowisko przewoźnika w tej sprawie więc nie czekaj tylko pisz
W dyskusji poinformuj klientkę i rozpisanym zgłoszniu , podaj jego numer oraz załącz screena wiadomości jaką otrzymasz na maila .
Chyba kurier powinien podjąć jeszcze jedną próbę dostarczenia przesyłki - sprawdź w regulaminie Pocztex. A w dyskusji odpowiedz jak najszybciej i przedstaw dane udzielane przez Pocztex.
Dane udzielane przez Pocztex są w pełni akceptowalne i zatwierdzane przez serwis Allegro.
To na podstawie tych danych Allegro ocenia sprzedawców, wykazuje terminy wysyłki i dostaw towarów, ocenia czas dostawy, wlicza to do wszelkich statysty i do kwalifikacji do statusu "Super Sprzedawcy". Więc dane dostarczone od PP są jak najbardziej wiarygodne.
Kupująca zamówiła towar z przesyłką przez firmę przez nią wybraną - zaakceptowała jej regulamin. Jak nie odbierze przesyłki zgodnie z regulaminem przewoźnika - to będzie niewywiązanie się z umowy.
A co Allegro odpowie? - ano to, że w dyskusji kupujący odstąpił od zawartej umowy, pomimo tego, że nie złożył żadnego oświadczenia o odstąpieniu od zawartej umowy. To jest "standard" Allegro. Łamanie prawa i wymuszanie na sprzedających określonych czynności.
Pocztex Kurier i Kurier48 ma jedną próbę doręczenia. Dwie próby ma Poczex Ekspres24 i Pocztex Procedura.