Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ podałem oszustowi następujące dane karty. Co mam teraz zrobić bardzo proszę o szybką odpowiedź
Zadzwonić do banku i zablokować kartę
Aby to ukrócić skontaktuj się z Bankiem, zablokuj kartę, zgłoś sprawę na Policję. Jest duża szansa, że odzyskasz swoje pieniądze. Poinformuj znajomych, jak działają oszuści.
Tyle że żadnych pieniędzy nie straciłem
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ podałem oszustowi następujące dane karty. Co mam teraz zrobić bardzo proszę o szybką odpowiedź
@Client:54677407 NATYCHMIAST dzwoń do banku zastrzec kartę. Można też to zrobić samemu jeśli masz dostęp do bankowości elektronicznej.
Ale ten oszust nie ma PINu do mojej karty jedynie dostęp do aplikacji IKO
@Client:54677407 Nie ma to znaczenia. Natychmiast zgłoś sprawę do banku, zablokuj kartę i najlepiej poproś o nową.
Dziekuje ci bardzo za odpowiedź
Aby to ukrócić skontaktuj się z Bankiem, zablokuj kartę, zgłoś sprawę na Policję. Jest duża szansa, że odzyskasz swoje pieniądze. Poinformuj znajomych, jak działają oszuści.