Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
12/10 Client:114204491 zamówił u mnie towar. Zostawiła negatywną opinię. W celu uregulowania negatywnej opinii zaoferowaliśmy odszkodowanie w wysokości 50 zł i poprosiliśmy o zwrot towaru w celu zwrotu pieniędzy za zamówienie klienta. Odpowiedzią były obelgi i groźby. Następnie klient złożył nowe zamówienie i rozpoczął dyskusję. Nie mając czasu na otrzymanie nowego zamówienia, pojawiła się kolejna negatywna recenzja. Nie znajdując porozumienia, musiałam zablokować kupującego. W dyskusji potwierdzono, że pieniądze za jej pierwsze zamówienie zostały zwrócone. Zaproponowano zakończenie dyskusji. W odpowiedzi klient złożył zamówienie z innego konta, podając inny adres (Client: 115632030). Towar z pierwszego zamówienia tak i nie wysłany, zwrot nie zgłoszony . Na prośbę wysłać towar na podany adres klientka nie reaguje...Musiałam zwrócić pieniądze za jej zamówienia i zablokować drugie konto. Nie przerwała dyskusji i ponownie pisze negatywną recenzję...Jej działania wydają się specjalne, aby obniżyć ranking mojej sprzedaży. Wygląda na to, że jest to osoba na zamówienie od konkurencji. W rozmowie telefonicznej klientka śmiała się, nie chciała rozmawiać o sytuacji, rozmawiała w niegrzeczny sposób. Jak zwrócić przedmiot? Wygląda sytuacja tak, że Klient otrzymał towar i zwrócił swoje pieniądze...to oszustwo z jej strony. Proszę o pomoc.
Jak się sprzedaje podrobione perfumy to trzeba się liczyć z negatywami 🙂
Zaproponuj klientowi więcej niż 50 zł. Tutaj sprzedawca z tej samej branży zapłacił 300 zł: https://spolecznosc.allegro.pl/t5/dyskusje-kupuj%C4%85cych/zapytania-o-podr%C3%B3bki-perfum/m-p/5851...
Jakbym ja chociaż rekompensate dostała 🙂 a on tylko wyraził taka możliwość i nic nie wyslal. Tylko z siebie robi ofiarę