Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, mam 3 pytania. Chciałabym dodać do cennika dostawę DPD Pickup, ale zastanawia mnie jak to jest z nadawaniem przesyłek i podjazdem kuriera. Do tej pory wysyłałam przesyłki kurierskie, które nadawałam poprzez stronę DPD i tam też zamawiałam kuriera. Czy jeśli dodam opcję dostawy DPD Pickup i te przesyłki będę nadawać poprzez Wysyłam z Allegro to kurierskie tę muszę w ten sposób przygotować? Czy mogę to robić jak do tej pory?
Drugie pytanie to czy przesyłki DPD Pickup liczą się do przesyłek, które są wymagane aby zamówić darmowy podjazd kuriera? Czyli jak będę mieć np 2 paczki kurierem i 2 paczki DPD pickup to mogę zamówić darowy podjazd kuriera?
Pytanie nr 3 - czy jeśli nie mam odpowiedniej ilości przesyłek i chce je nadać bez podjazdu kuiera to mogę to zrobić w punkcie nadania paczek tak jak do tej pory czy muszę je nadawać w tych specjalnych "paczkomatach"
czy te przesyłki, które były wczesniej wysyłane również były Allegro DPD, czy DPD na własną umowę ?
w punkcie nadania zawsze można nadać. i zakładam, że wszystkie przesyłki dpd allegro się sumują, bez względu czy są z dostawą bezpośrednią, czy z odbiorem z punktu.
niestety z tymi podjazdami było już kilka wątków i są spore rozbieżności w opłatach. Są przypadki, że na fakturze widnieje pozycja zlecenie odbioru, pomimo, że nie było żadnego podjazdu. w tej materii jest spory bałagan na linii allegro-DPD
@mikeza to jest istotne pytanie do allegro
w plikach informacyjnych allegro nic nie ma ten temat
stanowisko allegro jest takie, że wszystkie dopłaty są na wniosek DPD i to do nich należy zgłaszać reklamacje. Sytuacja jest o tyle śmieszna, że DPD twierdzi, że nie dolicza takich dopłat, więc jak widać "czeski film". Zgodnie z tym co wspominali moderatorzy, opłata za podjazd jest wtedy, kiedy będzie mniej niż 4 paczki, ale opłaty pojawiają się również jak samemu zawieziemy paczki na sortownię czy do pickup i w innych sytuacjach, co już jest zupełnie niezrozumiałe. Moim skromnym zdaniem, to kolejny sposób na drenowanie kieszeni sprzedawców, którzy często nie zdają sobie sprawy z dopłat.