anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Proszę o pomoc z płatnością PayU

outlet_premmium
#2 Obserwator#

Witam, dziś przeprowadziłem ponowną weryfikację konta firmowego Allegro. Załączyłem dowód osobisty i wykonałem przelew weryfikacyjny. Po kilku godzinach otrzymałem informację, że moje dane zostały odrzucone i kanał PayU zablokowano. Nie mogę z niego wypłacić pieniędzy, a klienci nie mogę opłacać zakupów w ten sposób.  Rozmawiałem z konsultantem allegro o 16 i miał mi odpisać w ciągu kilkunastu minut co dokładnie się zadziało w mojej sytuacji. Mija 4 godzina i nie mam żadnej odpowiedzi. Proszę o informację co dalej w tych okolicznościach mam robić? Prowadzę JDG od 2 lat mam 100 % poleceń i reguluję co miesiąc rachunek rozliczeniowy allegro. Zbliża się koniec miesiąca i muszę wypłacić pieniądze, aby uregulować zobowiązania związane z prowadzoną działalnością. Czekam na odpowiedź.  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@outlet_premmium rozumiem, że nie jest to komfortowa sytuacja, ale muszę poprosić Cię o cierpliwość. Tak jak napisalismy w sprawie nr 26535651, kwestia odrzucenia wniosku reweryfikacyjnego jest konsultowana z operatorem płatności. Gdy tylko otrzymamy odpowiedź, napiszemy do Ciebie w wiadomości e-mail. 
Rozumiem, że to trudna sytuacja, ale wysyłanie kolejnych zgłoszeń nie przyspieszy tego procesu, musimy poczekać na odpowiedź operatora płatności. Pozostaje mi poprosić Cię o cierpliwość. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów