Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
od tygodnia nie odpowiadacie na maile ja jako sprzedawca musiałem odpowiadać w ileś godzin sprawa dotyczy wypłaty moich pieniędzy z waszego konta czekam juz 2 tygodnie może dal was 5000pln to mała kwota ale ja wysłałem towar klientom oni zapłacili a pieniędzy nie ma?????
@caraudioteam Bardzo mi przykro, że czekasz dłuższy czas na odpowiedź. Przykro mi, ale obecnie mamy większą ilość zgłoszeń, dlatego czas odpowiedzi jest też wydłużony. Czy możesz wskazać numer sprawy, o której piszesz? Poproszę odpowiedni zespół, by w miarę możliwości udzielili jak najszybciej odpowiedzi.
Hej @w_kiwi a nie zastanawia Was czasami czemu tych zgłoszeń jest więcej?
Znaczy coś nie działa poprawnie, skoro wszyscy maja problemy.
A z drugiej strony nad byle duperela zespoły "obradują" tygodniami?
@AGLOPRIMA2 Większa ilość zgłoszeń jest związana ze zbliżającymi się świętami. Nie jest to nic niestandardowego. Jak w każdej branży, my również mamy swoje okresy wzmożonego ruchu.
Co do drugiego pytania, zapewniam, że cały czas pracujemy nad udoskonalaniem platformy. Nie wszystko jest tak proste do wprowadzenia, jak się może wydawać. 😉
to w Polsce mozna się tak cały rok tłumaczyć😭
a ile to jest czasu według waszego regulaminu na zwrot środków
no i najważniejsze pytanie gdzie mozna ocenić allegro jako firmę bo NAWET WIZYTÓWKI W GOOGLE NIE MACIE???????