Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
kupujący zrobił zakupy na ponad 21000zł, wybrał podzieloną płatność VAT. Są to moje pierwsze kroki, zatem wszystko zrobiłam zgodnie z instrukcją, wystawiłam kupującemu fakturę VAT do opłaty oraz poinformowałam o czasie wysyłki. Mija od tego zakupu 5 dni, kupujący ani nie wpłacił pieniędzy, ani nie anulował zamówienia, a także nie odpisuje na wiadomość, mimo, że jest codziennie dostępny na Allegro. Termin płatności za fakturę mija 8 stycznia - zatem po tym okresie mogę złożyć wniosek o zwrot prowizji i anulować zamówienie? Szczerze mówiąc nie sądzę, by ten kupujący jeszcze opłacił zamówienie - przez to wstrzymanie ja mam zamrożony towar...
@esabrina tak, to zamówienie powinno zostać anulowane jeśli nie zostanie opłacone i wtedy będziesz mogła złożyć wniosek o rabat transakcyjny z poziomu tej zakładki. Poproszę Cię jeszcze o cierpliwość, ponieważ chcę się upewnić, że tak to działa przy podzielonej płatności. Wrócę tutaj, gdy tylko otrzymam odpowiedź.
EDIT: potwierdzone 👍 będziesz mogła ubiegać się o rabat transakcyjny.