anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Aktywacja konta

patbad5890
#8 Zapaleniec#

Witam ,sprzedałam już kilka przedmiotów nariast nadal nie mam możliwości wypłaty środków z konta mimo otrzymania od PayU już przelewu zwrotnego. Co mogę zrobić w tej sytuacji?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

LEW433
#21 Demiurg#

Może coś się nie zgadza w danych, najczęściej dane konta bankowego i konta Allegro nie są takie same, a muszą być takie same: @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

patbad5890
#8 Zapaleniec#

No właśnie wszystko się zgadza ,stąd moje pytanie 🙂

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@patbad5890 Weryfikacja danych trwa około 3 dni. Jeśli dane się zgadzają i trwa to powyżej 3 dni roboczych, interweniuj tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1588cdd0-0680-4a7f-a68c-8e1864769ebb

oznacz moderatorów

patbad5890
#8 Zapaleniec#

Czyli wiem tyle co na początku 🙂

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@patbad5890 już tłumaczę 🙂 W tej chwili trwa weryfikacja Twojego przelewu. Weryfikacja w przypadku opertora PayU może zająć do 3 dni roboczych. Daj proszę znać, gdybyś po tym czasie wciąż nie mogła wypłacić środków, bedę działać! 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

patbad5890
#8 Zapaleniec#
Dziękuję
oznacz moderatorów