Aktywacja konta

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam ,sprzedałam już kilka przedmiotów nariast nadal nie mam możliwości wypłaty środków z konta mimo otrzymania od PayU już przelewu zwrotnego. Co mogę zrobić w tej sytuacji?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Może coś się nie zgadza w danych, najczęściej dane konta bankowego i konta Allegro nie są takie same, a muszą być takie same: @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
No właśnie wszystko się zgadza ,stąd moje pytanie 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@patbad5890 Weryfikacja danych trwa około 3 dni. Jeśli dane się zgadzają i trwa to powyżej 3 dni roboczych, interweniuj tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1588cdd0-0680-4a7f-a68c-8e1864769ebb

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czyli wiem tyle co na początku 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@patbad5890 już tłumaczę 🙂 W tej chwili trwa weryfikacja Twojego przelewu. Weryfikacja w przypadku opertora PayU może zająć do 3 dni roboczych. Daj proszę znać, gdybyś po tym czasie wciąż nie mogła wypłacić środków, bedę działać!
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość