Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak nadać przesyłkę?
Komunikat:
Pole "Dane odbiorcy - email" zawiera błędne dane: Nie można nadać wybranego zamówienia
Nr zamówienia:
29153f20-f503-11ef-83a2-e3d2e0bb6ba3
@centrumamis_pl Zweryfikuj, czy dane kupującego są prawidłowe. Wyślij zrzut ekranu tego komunikatu. To pomoże mi w weryfikacji.
Po kolejnej próbie poszło. Usunąłem przecinek z adresu, może to pomogło. Adresy mailowe nie są widoczne w zamówieniach, więc treść komunikatu nie jest dostosowana do użytkownika.
ogólnie ten problem występuje często, np. z wpisaniem samej ulicy bez numeru l tym podobne.
Czy nie można było by wymagać od klienta aby wpisywał pełne dane ? np cofając go do pola i podświetlenie na czerwono ?
@SWIATEKA_PL Niestety na ten moment nic nie wiem o wprowadzeniu takiej funkcjonalności. Możesz taką sugestię zgłosić tutaj.