Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, próbuje nadać przesyłkę in post pobranie. Wyskakuje taki komunikat: Pole "Właściciel konta bankowego" zawiera błędne dane: Pole zawiera niedozwolone znaki . Co robić?
@fox-kom Czy wpisałeś numer rachunku w akceptowalnym formacie? Nie dodałeś np. zbędnej spacji?
Nie, do tej pory wszystko było dobrze.
@fox-kom Spróbuj ponownie wpisać numer rachunku. Jeśli to nie rozwiąże problemu, podaj numer zamówienia, którego dotyczy Twoje zgłoszenie.
13911680333
@fox-kom Poprosiłam o weryfikację i otrzymałam odpowiedź, że przyczyną problemu jest cudzysłów, w który wzięta jest nazwa Twojej firmy. Kiedy go usuniesz, problem powinien ustąpić.
w którym miejscu mamy to zmienić ,mamy do wysłania wysyłkę ale nie możemy jej wypisać a na weryfikację po zminie w nazwie firmy mamy czekać kilka dni, jest jakaś opcją aby to po prpstu zmienić i po temacie ?.