anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Odebrana przesyłka przez kupującego

berek900
#7 Wielbiciel#

Witam, nie wiem czy to dobra kategoria. Nie wiem co robić w sytuacji kiedy kupujący odebrał paczkę pocztową co jest potwierdzone jego  własnoręcznym podpisem. Mimo to dalej twierdzi że nie otrzymał paczki. Na poczcie dowiedziałem się że jest podpis i to jest dowód że paczka jest odebrana. Kupujący chce zwrot pieniędzy. Zgodnie z sugestią doradcy allegro złożyłem reklamacje na poczcie (podobno bezzasadna) mam czekać 30 dni na odpowiedź. Nie chcę oskarżać o próbę wyłudzenia ale ciągle muszę odpisywać w dyskusji z kupującym. 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@berek900 zapoznałam się z trwającą dyskusją i prosiłabym Cię o jej kontynuowanie. Z tego co widzę, doradca stara się tę sprawę wyjaśnić z kupującym. Jeśli nie będzie postępu do jutra do południa, napisz tutaj ponownie. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@w_kiwi to powinno być poprawione w dyskusjach, po złożeniu reklamacji i czekaniu na decyzję przewoźnika po co sprzedawca ma odpowiadać co 24 h ????? trochu to bez sensu 😞

Pracownik allegro powinien mieć guziczek wstrzymaj liczenie czasu do otrzymania decyzji reklamacyjnej 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@kostas11 a w dyskusji nie jest tak jak przy innych zapytaniach, że liczy się tylko pierwsza odpowiedz w ciągu 24h?

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:44052296 z tego co wiem to nie, na każde pytanie musisz odpisywać i tak jak codziennie klient się pyta co z reklamacją Ty codziennie musisz pisać "w toku miłego dnia drogi kupujący" 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Maleńki guziczek ło, ho, ho, ho 😁

oznacz moderatorów

pecela
#17 Koryfeusz#

@berek900 
Niestety, ale zdarza się, że kurier podpisze się za odbiorcę i np. zostawi paczkę pod drzwiami. Zgłosiłeś reklamację i teraz poczta będzie wyjaśniać, czy przesyłka rzeczywiście została doręczona. 

A i jeżeli miałeś ubezpieczenie, to zgłoś szkodę do ubezpieczyciela. Na poczcie są do odrębne czynności. Wniosek składasz bezpośrednio do ubezpieczyciela, którym jest Agro Ubezpieczenia (e-mail: pocztex@agroubezpieczenia.pl). Poczta nie wypłaca odszkodowania z ubezpieczenia ani nie jest stroną w sprawie. 

ps. Zarówno PP, jak i ubezpieczyciel mogą poprosić adresata o złożenie oświadczenia o nieotrzymaniu przesyłki. 

oznacz moderatorów