Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@sklepjuszczyka Decyzję w sprawie przyjęcia lub odrzucenia reklamacji podejmujesz samodzielnie. Musisz ją jednak rozpatrzyć.
ty mylisz pojęcia reklamacji z tytułu gwarancji i reklamacji z tytułu rękojmi
klient ma 2 lata ochrony z tytułu rękojmi i minimum 2 lata z tytułu gwarancji bo tam mogą być różne warunki dłuższy czas gwarancji etc
to co piszesz oznacza odrzucenie reklamacji z tytułu rękojmi jak klient powołuje się na to że wada była w momencie zakupu i chce zwrot kasy, klientowi masz reklamację pisemnie rozpatrzyć negatywnie lub pozytywnie a na pewno wymagaj by plecak ci przysłał do oceny, jeśli odrzucisz piszesz pismo że odrzucasz i z jakich powodów, jeśli rozpatrzysz pozytywnie to możesz 1 naprawić 2 wymienić na nowy wolny od wad 3 oddać kasę za towar i jego wysyłkę co ci prościej zrobić
@az1rael napisał(a):
minimum 2 lata z tytułu gwarancji bo tam mogą być różne warunki dłuższy czas gwarancji etc
Mylisz pojęcia, proszę o wskazanie dowolnego aktu prawnego który regulował by kwestię gwarancji.
NIE MA CZEGOŚ TAKIEGO! Gwarancji może udzielić producent/sprzedawca/importer/podmiot trzeci na przez siebie ustalonych warunkach ale może też nikt jej nie udzielić i wszystko jest ok.
gwarancja trwa minimum 2 lata natomiast jak producent zechce na warunkach ustalonych swoimi regulaminami może ci i 20 lat dać bo ma taki kaprys gest etc np kia dawała 7 lat na zabezpieczenie antykorozyjne w swoich samochodach etc i nic nie mylę. Jest reklamacja z tytułu gwarancji i z tytułu rękojmi
@sklepjuszczyka musisz się przejmować bo jako przedsiębiorca odpowiadasz za sprzedany towar z tytułu rękojmii przez 2 lata -nowy oraz 1 rok - używamy . Jeśli się plecak pruje wskazuje to na wadę fabryczną ,