Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@FHewik60 Opisz dokładnie problemy, które się pojawiają.
witam...nie wiem po czyjej stronie jest wina czy po stronie allegro czy inpost...kiedy próbuję załózyć konto w menadżerze paczek otrzymuję wiadomość ,ze rejestracja przebiegła pomyślnie i na wskazany email otrzymam wiadomość potwierdzającą ale nie otrzymałam od inpost żadnej wiadomości mimo iż kilkakrotnie próbowałam poza tym kiedy klikam nadaj przesyłkę wyświetla mi się komunikat aby wpisać umowę z przewoźnikiem ale ja nie chcę prywatnej umowy chce wysyłać paczki bezposrednio z allegro .Jak to zrobić?
czy ktoś mi pomoże/?
@FHewik60 Jeśli nie chcesz podpisywać umowy własnej z przewoźnikiem, nadasz paczki korzystając Managera Paczek InPost. W tym celu zaloguj się do tego narzędzia danymi swojego konta Allegro i wybierz import paczek z Allegro do systemu InPost.
Jeśli jednak zdecydujesz się podpisać umowę z InPostem, skontaktuj się bezpośrednio z konsultantami przez specjalny formularz. Pomogą Ci.
Zrobiłam co napisałaś ale nadal w menagerze paczek pojawia się ten sam komunikat :
Dziękujemy za rejestrację! Jeśli wybrany adres email nie jest zarejestrowany w naszej aplikacji, link aktywacyjny przyjdzie na wskazany adres. i nadal nic mi nie przyszło na maila...nie wiem o co chodzi?
@FHewik60 Skorzystaj z formularza, który wskazałam wyżej, żeby wyjaśnić tę sprawę bezpośredniom z InPostem.