anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Pomocy-od dwóch dni usiłuę dodać do allegro bisnes menager paczek inpost aby wysyłać bezpośrednio

MAMY ROZWIĄZANIE!
FHewik60
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@FHewik60 Opisz dokładnie problemy, które się pojawiają.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
FHewik60
#7 Wielbiciel#

witam...nie wiem po czyjej stronie jest wina czy po stronie allegro czy inpost...kiedy próbuję załózyć konto w menadżerze paczek otrzymuję wiadomość ,ze rejestracja przebiegła pomyślnie i na wskazany email otrzymam wiadomość potwierdzającą ale nie otrzymałam od inpost żadnej wiadomości mimo iż kilkakrotnie próbowałam poza tym kiedy klikam nadaj przesyłkę wyświetla mi się komunikat aby wpisać umowę z przewoźnikiem ale ja nie chcę prywatnej umowy chce wysyłać paczki bezposrednio z allegro .Jak to zrobić?

oznacz moderatorów
FHewik60
#7 Wielbiciel#

czy ktoś mi pomoże/?

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@FHewik60 Jeśli nie chcesz podpisywać umowy własnej z przewoźnikiem, nadasz paczki korzystając Managera Paczek InPost. W tym celu zaloguj się do tego narzędzia danymi swojego konta Allegro i wybierz import paczek z Allegro do systemu InPost.

Jeśli jednak zdecydujesz się podpisać umowę z InPostem, skontaktuj się bezpośrednio z konsultantami przez specjalny formularz. Pomogą Ci.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
FHewik60
#7 Wielbiciel#

Zrobiłam co napisałaś ale nadal w menagerze paczek pojawia się ten sam komunikat :

Dziękujemy za rejestrację! Jeśli wybrany adres email nie jest zarejestrowany w naszej aplikacji, link aktywacyjny przyjdzie na wskazany adres.   i nadal nic mi nie przyszło na maila...nie wiem o co chodzi?

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@FHewik60 Skorzystaj z formularza, który wskazałam wyżej, żeby wyjaśnić tę sprawę bezpośredniom z InPostem.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów