Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, kupujący pomyłkowo dokonał zakupu wystawionego przezemnie podzespołu komputerowego.
Sądził, że jest możliwość wysyłki towaru, gdzie ja zawarłem w ogłoszeniu jedynie opcję odbioru towaru na miejscu.
Kontaktowałem się z kupującym i wyjaśniliśmy sobie tą sytuację ale zarówno ja jak i on nie mamy możliwości anulowania transakcji. Została mi również naliczona prowizja od sprzedaży, którą chcemy oboje anulować.
Proszę o pomoc w sprawie.
Pozdrawiam.
Numer oferty: 11794833583
Bo tak jest z tą prowizją jak masz odbiór osobisty albo za pobraniem, nalicza z automatu. Na AL nie ma czegoś takiego jak anulowanie zakupu, niech ci kupujący potwierdzi że nie doszło do zakupu, wówczas napisz o zwrot prowizji: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...
@Macnewb
Jak odzyskać prowizję:
https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oplaty-i-cenniki/jak-odzyskac-prowizje-od-sprzedazy-rabat...