Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
dziś PayU poprosiło mnie o weryfikację i przesłanie tyłu dowodu osobistego. Oczywiście przesłałam zdjęcie dowodu oraz kwotę 1,01zł na podany rachunek bankowy. Kurczę, to kolejna weryfikacja w ciągu kilku tygodni, wcześniej Allegro zawiesiło mi konto na kilka dni w celu weryfikacji. Czym to jest spowodowane? Rozumiem ostrożność, mam nowe konto na Allegro i działam tu dopiero miesiąc i nie widziałam, że w ciągu miesiąca będę musiała weryfikować się kilka razy. Zawsze uzupełniam wszystko na czas, a każda przesyłka dociera do kupującego. Weryfikacja Przelewy24 trwała dosyć długo i wszystko ruszyło się dopiero kiedy odezwałam się na forum, zatem czy mogłabym prosić o informację, na jakim etapie jest weryfikacja PayU?
@esabrina W tym przypadku weryfikacja też się ruszy po zgłoszeniu problemu na publicznym forum 🙂 Czym jest spowodowana wielokrotna i przedłużająca się weryfikacja? Pomyśl. W czasie tych wszelkich wydłużonych weryfikacji, inny podmiot obraca Twoimi pieniędzmi.
Najlepiej weryfikuj wtedy, gdy nie masz nic do wypłaty. Wówczas weryfikacja przebiera zaskakująco szybko - sprawdzone 🙂
Właśnie aktualnie nie mam nic do wypłaty 😀
@esabrina To dziwne, ale piszesz, że wcześniej blokowano Ci kilkakrotnie konto na kilka dni. Gdyby nie blokowano, weryfikacja przebiegłaby błyskawicznie przy braku środków.
@esabrina operator jest zobowiązany do posiadania aktualnych danych i dokumentów, dlatego regularnie przeprowadza reweryfikację. PayU działa na podstawie art. 34 Ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu. Obliguje ona instytucje - takie jak PayU - do bieżącej aktualizacji posiadanych dokumentów oraz danych klientów. Ten przepis daje też instytucjom obowiązanym prawo do przetwarzania informacji zawartych w dokumentach tożsamości klientów oraz sporządzania ich kopii.
Sprawę Twojej ponownej weryfikacji konsultuję i gdy tylko otrzymam odpowiedź na jakim etapie jest weryfikacja, dam znać!
Od razu dam znać, że jeśli na saldzie nie ma środków to wygląda tak jakby wypłaty były nieaktywne i możliwość wypłaty pojawia się dopiero, gdy są środki.
Oczywiście, rozumiem 🙂 zatem mam nadzieję, że sprawa zostanie szybko rozwiązana.
@esabrina otrzymałam informację, że jeśli przesłałaś dokumenty zgodnie z instrukcją otrzymaną w e-mailu, PayU zweryfikuje dane i powiadomienie o decyzji otrzymasz od nich e-mailem. U nas w systemie nie ma informacji o przesłaniu tych dokumentów, jeśli w ciągu trzech dni roboczych nie otrzymasz powiadomienia, daj proszę znać!
Dobrze, w razie czego odezwę się!
Mam jeszcze pytanie, Przelewy24 mam aktywne, to PayU tym razem poprosiło o weryfikację, czyli mogę normalnie sprzedawać asortyment?
@esabrina tak, oczywiście możesz spokojnie sprzedawać, a wpłaty będą trafiać na Allegro Finanse. Saldo z Przelewy24 będziesz mogła wypłacić od razu po zaksięgowaniu, a PayU, gdy tylko potwierdzą pozytywną weryfikację 🙂