anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ponowna weryfikacja PayU - dowód osobisty

MAMY ROZWIĄZANIE!
esabrina
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry,

dziś PayU poprosiło mnie o weryfikację i przesłanie tyłu dowodu osobistego. Oczywiście przesłałam zdjęcie dowodu oraz kwotę 1,01zł na podany rachunek bankowy. Kurczę, to kolejna weryfikacja w ciągu kilku tygodni, wcześniej Allegro zawiesiło mi konto na kilka dni w celu weryfikacji. Czym to jest spowodowane? Rozumiem ostrożność, mam nowe konto na Allegro i działam tu dopiero miesiąc i nie widziałam, że w ciągu miesiąca będę musiała weryfikować się kilka razy. Zawsze uzupełniam wszystko na czas, a każda przesyłka dociera do kupującego. Weryfikacja Przelewy24 trwała dosyć długo i wszystko ruszyło się dopiero kiedy odezwałam się na forum, zatem czy mogłabym prosić o informację, na jakim etapie jest weryfikacja PayU?

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8
xyz96
#21 Demiurg#

@esabrina W tym przypadku weryfikacja też się ruszy po zgłoszeniu problemu na publicznym forum 🙂 Czym jest spowodowana wielokrotna i przedłużająca się weryfikacja? Pomyśl. W czasie tych wszelkich wydłużonych weryfikacji, inny podmiot obraca Twoimi pieniędzmi. 

Najlepiej weryfikuj wtedy, gdy nie masz nic do wypłaty. Wówczas weryfikacja przebiera zaskakująco szybko - sprawdzone 🙂 

oznacz moderatorów
esabrina
#8 Zapaleniec#

Właśnie aktualnie nie mam nic do wypłaty 😀

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@esabrina To dziwne, ale piszesz, że wcześniej blokowano Ci kilkakrotnie konto na kilka dni. Gdyby nie blokowano, weryfikacja przebiegłaby błyskawicznie przy braku środków. 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@esabrina operator jest zobowiązany do posiadania aktualnych danych i dokumentów, dlatego regularnie przeprowadza reweryfikację. PayU działa na podstawie art. 34 Ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu. Obliguje ona instytucje - takie jak PayU - do bieżącej aktualizacji posiadanych dokumentów oraz danych klientów. Ten przepis daje też instytucjom obowiązanym prawo do przetwarzania informacji zawartych w dokumentach tożsamości klientów oraz sporządzania ich kopii. 
Sprawę Twojej ponownej weryfikacji konsultuję i gdy tylko otrzymam odpowiedź na jakim etapie jest weryfikacja, dam znać! 
Od razu dam znać, że jeśli na saldzie nie ma środków to wygląda tak jakby wypłaty były nieaktywne i możliwość wypłaty pojawia się dopiero, gdy są środki. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
esabrina
#8 Zapaleniec#

Oczywiście, rozumiem 🙂 zatem mam nadzieję, że sprawa zostanie szybko rozwiązana.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@esabrina otrzymałam informację, że jeśli przesłałaś dokumenty zgodnie z instrukcją otrzymaną w e-mailu, PayU zweryfikuje dane i powiadomienie o decyzji otrzymasz od nich e-mailem. U nas w systemie nie ma informacji o przesłaniu tych dokumentów, jeśli w ciągu trzech dni roboczych nie otrzymasz powiadomienia, daj proszę znać! 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
esabrina
#8 Zapaleniec#

Dobrze, w razie czego odezwę się!

Mam jeszcze pytanie, Przelewy24 mam aktywne, to PayU tym razem poprosiło o weryfikację, czyli mogę normalnie sprzedawać asortyment?

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@esabrina tak, oczywiście możesz spokojnie sprzedawać, a wpłaty będą trafiać na Allegro Finanse. Saldo z Przelewy24 będziesz mogła wypłacić od razu po zaksięgowaniu, a PayU, gdy tylko potwierdzą pozytywną weryfikację 🙂  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów