Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Dlaczego muszę ponownie przechodzić weryfikację PayU? Do tej porty wpłacałem, wypłacałem środki, dzisiaj nagle muszę zrobić przelew (już zrobiłem) na 1,01 celem weryfikacji.
G.
@gjackiewicz Konsultuję tę sprawę. Kiedy będę wiedzieć więcej, odezwę się tutaj ponownie.
Bardzo dziękuję z ultra szybką odpowiedź. Być może ma to związek z faktem, że mój dowód za chwilę traci ważność...?
G.
@gjackiewicz Dostałam informację, z której wynika, że operatorzy płatności są ustawowo zobowiązani do posiadania aktualnych danych i dokumentów. W związku z tym, co jakiś czas może się pojawić prośba o ponowną weryfikację. Nie jest to bezpośrednio związane z ważnością Twojego dokumentu.
Czyli miałem pecha 🙂
No nic, zrobiłem przelew, na wszelki wypadek podrzuciłem im skan nowego dowodu i czekam.
Dziękuję za sprawdzenie.
G.
Na wszelki wypadek podrzucilem im skan dowodu 😱 Nie wierzę, że tak ludzie do tego podchodzą. To jest jakiś dramat.
Może na wszelki wypadek podaj je tutaj na forum.