anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

PONOWNA WERYFIKAVJA KONTA,

S7serwis1
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry,

dostałam informacje o potrzebie ponownej weryfikacji konta przeszłam, każdy z 3 etapów i przy ostatnim po zatwierdzeniu reprezentantów nie mogę przejść dalej. W czym jest problem ? 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

matt_rose
Moderator
Moderator

Cześć @S7serwis1, udostępnij proszę zrzut ekranu pokazujący ostatni ekran gdzie nie masz możliwości przejścia dalej.
Skonsultuję Twoją sprawę 🙂

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

S7serwis1
#1 Nowicjusz#

S7serwis1_0-1747730590438.png

S7serwis1_1-1747730606256.png

 

dziękuję za odpowiedz, nie wiem jakich dokumentów brakuje 

oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator
Moderator

Dziękuje za zrzuty, przekazałem Twoje zgłoszenie do odpowiedniego działu.
Czekam na odpowiedź, jak tylko ją uzyskam, wrócę do Ciebie 🙂

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator
Moderator

Wracam @S7serwis1, z informacji które uzyskałem, musisz dodać jeszcze jedną osobę jako beneficjenta, dla beneficjenta nie będzie konieczne dodanie dokumentu tożsamości.
Wtedy wniosek powinien przejść dalej 😉

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

S7serwis1
#1 Nowicjusz#

Dziękuję 

oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator
Moderator

Nie ma sprawy, daj proszę znać czy udało się rozwiązać problem 😉

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów