Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
dostałam informacje o potrzebie ponownej weryfikacji konta przeszłam, każdy z 3 etapów i przy ostatnim po zatwierdzeniu reprezentantów nie mogę przejść dalej. W czym jest problem ?
Cześć @S7serwis1, udostępnij proszę zrzut ekranu pokazujący ostatni ekran gdzie nie masz możliwości przejścia dalej.
Skonsultuję Twoją sprawę 🙂
dziękuję za odpowiedz, nie wiem jakich dokumentów brakuje
Dziękuje za zrzuty, przekazałem Twoje zgłoszenie do odpowiedniego działu.
Czekam na odpowiedź, jak tylko ją uzyskam, wrócę do Ciebie 🙂
Wracam @S7serwis1, z informacji które uzyskałem, musisz dodać jeszcze jedną osobę jako beneficjenta, dla beneficjenta nie będzie konieczne dodanie dokumentu tożsamości.
Wtedy wniosek powinien przejść dalej 😉
Dziękuję
Nie ma sprawy, daj proszę znać czy udało się rozwiązać problem 😉