Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam mam problem taki oto że kupujący zakupił laptop po bardzo niskiej cenie i stan był pokazany na zdjęciach a to co nie było widoczne było opisane. Kinet odebrał paczkę i po sześciu dniach zaczął pisać do mnie z pretensjami że czegoś takiego nie było np wytarty palmerst czy dziura w obudowie a także kłóci się o inne rzeczy bezpodstawnie, ponieważ było to pokazane na zdjęciach. A także uszkodził powłokę matrycy i teraz zwala to na mnie, wyzywając mnie nagminnie od oszustów, na początku żądał ode mnie obniżenia ceny przy czym zaproponowałem mu ofertę lecz nie zgodził więc zadałem pytanie czy on może mi przedstawić swoją propozycję cytuje: "Moja propozycja jest taka: Jest Pan oszustem" i potem dodał że żąda zwrotu pieniędzy. Napisałem że jest możliwy zwrot pieniędzy jeśli zrekompensuje mi straty których dokonał i zwala na mnie(czyli uszkodzenie powłoki matrycy. Z klientem bardzo ciężko mi sie pisze, moja odpowiedź to max 1.5 godziny a najczęściej 30m a na kupującego muszę czekać 24h, dyskusja na allegro lokalne ciągnie sie już parę dni, nie podoba mi sie to ponieważ allegro nie udziela dokładnej odpowiedzi a przytacza paragrafy nie wyjaśniając sprawy , a kupujący dalej korzysta z komputera, uważam że jest to niesprawiedliwe oto link do ogłoszenia jeśli ktoś chciałby zerknąć ---- https://allegrolokalnie.pl/oferta/lenovo-y700-15isk-intel-i7-256ssd-16gb-gtx960-4gb . Bardzo proszę pomoc.
@Client:46591408 wszystkie opisane wady masz chyba w tekście oprócz tej dziury 😀 chyba że chodzi mu o dziurkę od mikrofonu 😂 . Jeżeli masz na piśmie jego słowa typu "Moja propozycja jest taka: Jest Pan oszustem" to możesz go też postraszyć oskarżeniem o zniesławienie. A przesłał Ci zdjęcia tych nowych uszkodzeń?
Tak przesłał zaraz wszystko podeśle, tak jak napisałem to co nie było opisane bo była to wada nie widoczne, opisałem a to co było widoczne zrobiłem zdjęcie
popełniłeś błąd i pewnie poniesiesz tego konsekwencje
w przepisach jest tak jak napisał @xyz96
Kupujący może złożyć Ci reklamację, a Ty musisz ją rozpatrzyć i uznać lub odrzucić. Możesz domagać się odesłania sprzętu w celu rozpatrzenia reklamacji. Nie możesz bez tego twierdzić, że na pewno klient uszkodził towar. Jeżeli kupujący otrzymał przedmiot niezgodny z opisem, może domagać się naprawy na koszt sprzedawcy, wymiany na koszt sprzedawcy lub zwrotu wszystkich kosztów po odesłaniu sprzętu, także kosztu odesłania. To nie jest tak, że sprzedałeś sprzęt i za nic nie odpowiadasz, a zakładam, że w aukcji nie wyłączyłeś rękojmi. Gdybyś nawet wyłączył, odpowiadasz za wady ukryte, o których wiedziałeś.
Zamiast dyskutować z Kupującym twoim obowiązkiem było przyjąć komputer na reklamacje
i rozpatrzyć ją indywidualnie stosownie do tego przypadku
mogłeś np: odrzucić ją ze względu na uszkodzenia towaru przez Kupującego
ale Kupujący zarzuca ci oszustwo czyli art 286 kodeksu karnego, a ty nawet nie sprawdziłeś co to prawnie oznacza
celowo go nie podam - masz google
https://sprawy-karne.biz.pl/oszustwo-art-286-kk/
jak piszą inni przedmówcy część opisywanych przez Ciebie działań może podchodzić
pod celowe oszustwo czy wprowadzenie w błąd czy wyzyskanie błędu kupującego
co ta teksty pakowałem w serwisie czy mógł sobie wypatrzyć wady na zdjęciach?