anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Powód zwrotu a prowizja

MAMY ROZWIĄZANIE!
dario381
#10 Popularyzator#

 Jeżeli klient zgłosił zwrot z powodem "Powód zwrotu: towar jest niezgodny z opisem/zamówieniem(Zły rozmiar kupiony przeze mnie. Towar nieruszony. )", to allegro zwróci mi prowizję??

Dzwoniłam do klienta i się zgodziłam na ten zwrot. Potem gdzieś wyczytałam, iż w przypadku tego właśnie powodu, (tylko że bez tego tekstu  w nawiasie)  to allegro nie zwraca prowizji. 

Przesyłka zwrotna została już nadana przez klienta. 

Jak to rozwiązać?? Może klient zmieni powód zwrotu ,nie wiem czy tak można? Albo nie przyjąć tej przesyłki, bo towar jest zgodny z opisem:)?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
ELMIX-SHOP
#12 Orędownik#

Heh... musisz pisać potem odwołania. Klienci wybierają jakikolwiek powód zwrotu - żeby tylko jak najmniej winy leżało po ich stronie - gorzej z udowodnieniem tego przez kupującego. **piiip** czasu zmarnowanego, ale ja zawsze mam prawie 100% zwrotów prowizji. Tylko zajmuj się pół godziny beznadziejnymi odwołaniami, żeby otrzymać np 1,00 zł prowizji - to się po prostu nie kalkuluje w żaden sposób. Robię tylko odwołania dla własnej satysfakcji - pół godziny zmarnowane. Ze strony Allegro otrzymuję wiadomość z przeprosinami za zbyt długą odpowiedź i z dobrą informacją, że prowizja w wysokości 0,80 zł została zwrócona. Pisz do Allegro, żeby klient wykazał w czym otrzymany towar jest niezgodny z opisem - masz email z widocznym wskazaniem powodu zwrotu - nie powinno byc z tym problemu.

oznacz moderatorów
dario381
#10 Popularyzator#

A kupujący nie może zmienić powodu po prostu?? Nie chce mieć problemów z powodu 5 zł:) 

Następnym razem już będę bardziej ostrożna.. nie miałam pojęcia, że powód spowoduje brak zwrotu prowizji🙄

oznacz moderatorów
ELMIX-SHOP
#12 Orędownik#

No, drugi raz już nie może. Ale masz właśnie ten tekst w nawiasie, co wyjaśnia sytuacje.

Brak pisania odwołań od nieprzyznanych zwrotów prowizji utwierdza właśnie serwis w słuszności takich rozwiązań, co akurat nie jest zgodne ze stanem faktycznym.

oznacz moderatorów
dario381
#10 Popularyzator#

@ELMIX-SHOP  Dzięki śliczne🙂 Przyznali bez problemu.  

oznacz moderatorów
__RPM_
#14 Krzewiciel#

Powinieneś się ubiegać o każdy zwrot opłaty gdy do transakcji nie doszło. Trzeba to monitować samodzielnie. Allegro robi własne statystyki ilości zwrotów. Są tak butni, że za nie długo mogą stwierdzić iż jest to margines transakcji i zwroty nie będą przyznawane. Ponoć już nie przyznają zwrotów na allegro lokalnie.

oznacz moderatorów