Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
Wysłałem zamówienie od klienta do paczkomatu INPOST. Paczka nie została umieszczona w paczkomacie klienta lecz wróciła do naszego. Do paczki został załączony protokół szkody, nie zostało jednak zaznaczone co w tym przypadku mam zrobić. Oba zamówione przez klienta produkty były uszkodzone (wyciek płynnej membrany do izolacji) Kto w takim wypadku odpowiada za szkodę? Z naszej strony produkt został starannie zapakowany i wysłany, dodam również, że wysyłamy mnóstwo produktów tego typu a ten przypadek jest pierwszy, w którym zostały one uszkodzone.
Zapytaj klienta czy to on przy kurierze odmowil przynecia paczki i sporzadzil protokul szkody jak tak reklamujesz w inposcie
Skoro paczka nie została dostarczona klientowi uszkodzona została na magazynie przewoźnika lub na samochodzie u kuriera.Masz protokół musisz reklamować u tego przewoźnika - natomiast od razu klientowi wypadałoby wysłać nowy towar 🙂
Z tego co tu piszesz i jak wysyłka od firmy to pytanie jest nie na miejscu, odpowiadasz Ty przed kupującym a Ty jako sprzedajacy zgłaszasz reklamację do przewoźnika.
Nie na miejscu? Zapytałem kto ponosi odpowiedzialność mając na myśli siebie jako sprzedawcę lub inpost jako przewoźnika - klient został od razu poinformowany o możliwości zwrotu środków lub wysyłki nowego towaru.
@MARBUD-sklady jeżeli kupującym jest konsument, to przed nim odpowiadasz tylko Ty jako sprzedawca, InPost odpowiada jedynie przed Tobą ponieważ świadczył Ci usługę. (Jak płyn wyciekł to spokojnie, na pewno odrzucą reklamację)
Składasz reklamację i wniosek o odszkodowanie u przewoźnika (odbiorca nie jest stroną dla firmy kurierskiej). Co do terminów, to na zgłoszenie reklamacji masz 12 miesięcy od dnia nadania (wynika to z prawa pocztowego), a na zgłoszenie szkody 7 dni o daty uzyskania informacji o szkodzie.