anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Poziom jakości sprzedaży- o co tu chodzi?

Chmi0707
#8 Zapaleniec#

Cześć, chciałabym dowiedzieć się o co chodzi z tym poziomem jakości sprzedaży. Jestem początkującym sprzedawcą i do tej pory otrzymałam tylko 171 ocen, z czego 170 poleceń i jedną ocenę nie polecam.  . Zadowolenie kupujących na poziomie dobrym ( 4.933). Polecenia od kupujących 99,4%. Sprzedaż moich przedmiotów zakończyła się kilka tygodni temu, wtedy poziom jakości sprzedaży był na poziomie dobrym.  Od czasu zakończenia sprzedaży otrzymuję jeszcze w zasadzie codziennie jakąś pozytywną ocenę. Tu pojawia się moje pytanie: jakim cudem poziom jakości sprzedaży mógł mi spaść do poziomu "wymaga poprawy", pomimo, że kończyłam z poziomem wyższym, a od tego czasu nie wpadła mi ani jedna negatywna ocena? Może mi ktoś bardziej doświadczony wyjaśnić o co chodzi?

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

Client:80340374
#14 Krzewiciel#

poziom jakości sprzedaży zalezy od wielu czynników

przypuszczam, że nie odpowiadałeś na wiadomości i dostałes punkty ujemne

https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/jakosc-sprzedazy 

oznacz moderatorów

Chmi0707
#8 Zapaleniec#

Odpowiadałam terminowo, tu akurat Allegro nie miało żadnych zastrzeżeń 🤔

oznacz moderatorów

Client:80340374
#14 Krzewiciel#

sprawdz pod tym linkiem co masz do poprawy

https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/jakosc-sprzedazy 

oznacz moderatorów

Chmi0707
#8 Zapaleniec#

Do poprawy mam poziom jakości sprzedaży i termin wysyłek. Tu też jest super zabawna sprawa, bo miałam powyżej 80% terminowego dodawania listów przewozowych, kiedy skończyłam sprzedawać. Teraz nie sprzedaję,  tymczasem  poziom dodawania listów przewozowych dalej jest liczony 😂 jak można oczekiwać od sprzedawcy, że będzie uzupełniał terminowo jakiekolwiek dane dotyczące wysyłki paczek, skoro aktualnie nie są wysyłane ? 😂

oznacz moderatorów

snikaorg
#9 Pomysłodawca#

system myśli że nadal sprzedajesz 🙂