Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Musze się wyżalić, bo to jest jakiś absurd. Bardzo staram się, aby poziom mojej sprzedaży była jak najlepszy, ale w obecnej chwili spadł on do 'wymaga poprawy'. Dostałam - 950 punktów za brak pisemnej odpowiedzi na wiadomość od dystrybutora, który poprosił o kontakt telefoniczny, co tez uczyniłam niezwłocznie. Te minusowe punkty przekreślają moje wszystkie starania o terminowe i jakościowe wysyłki, pomyślne rozwiązywanie dyskusji i obsługę klientów. Na czacie konsultant poinformował mnie, że nic się z tym nie da zrobić i muszę czekać na przedawnienie wiadomości.
Czy to w taki sposób ma wyglądać? Nie za duża kara w stosunku do przewinienia/jego braku?
Niestety ale ta punktacja będzie cię prześladować cały miesiąc .
Takie reguły, ludzie tu piszą o takich rzeczach nierealnych, nie do pomyślenia że mogą się zdarzyć, tylko możemy ci współczuć i życzyć owocnej pracy w celu polepszenia jakości.🤔
Wystarczy że odpowiesz na zadane pytania:) Czas zacznie się liczyć od poniedziałku 00:00.
@kolekcjoner608 każdy może pomóc w sumie nic nas to nie kosztuje.
Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli
@Zlota_Lapka: zainwestuj parę złotych w autoresponder. Automat odpowie na zapytanie "Dzieki za kontakt" i wszystko będzie w porządku. Nie bedziesz musiał(a) juz fizycznie odpowiadac na przeslanie zapytanie. Odpowiedz jak wyzej z automatu zalatwia sprawę 😁 takie śmieszne i chore rozwiązanie i jak na razie serwis nie widzi nic w tym nienormalnego.
Najśmieszniejsze jest to, że za terminowe odpowiedzi w dyskusjach (czyli tam, gdzie klient zgłasza jakiś problem, a ja go muszę rozwiązać) mam 20 punktów na 20 możliwych. A za nieudzielenie pisemnej, tylko telefonicznej odpowiedzi w jednej wiadomości mam -950 punktów.