Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, dzisiaj spotkała mnie dziwna sytuacja. 6 kwietnia klient zgłosił zwrot szelek dla psa. Paczkę wysłał dopiero 14 kwietnia. Dziś ją otrzymałem, jednak klient wysłał pusty karton. Oczywiście odmówiłem zwrotu środków. Mam również nagranie z procesu otwierania zwrotu . Pytanie brzmi jak do takiego procederu podchodzi samo Allegro?Czy Allegro jakoś reaguje na takie oszustwa? Np. blokuje takich użytkowników.
a nijak , jeszcze pogłaska klienta wypłatą odszkodowania z Protect ,a Tobie zostawi nierozwiązaną dyskusję i negatywa , mam nadzieję ,że rzeczowo uzasadniłeś odmowę zwrotu środków .
Napisałem w uzasadnieniu, że klient wysłał pusty karton. W razie konfliktu wyślę nagranie. Mam nadzieję że będzie to wystarczające.
Co za zdarzenie. Jak dla mnie to musiałby nagrywać odbiór paczki z paczkomatu i na miejscu otworzyć, żeby to miało sens. Ja bym zadzwonił do typa i zapytał czy nie zapomniał włożyć towaru, bo my takie zdarzenie zgłaszamy na policje, na pewno odpuści i wyśle o ile to prawda:)
@991221 dobrze, że masz dowody bo inaczej byś nie miał szans w starciu z allegro.
Tak, jednak nie jestem w stanie zrozumieć, że komuś się chce oszukiwać na 56 zł
@991221 spisz protokół szkody- ubytku, złóż reklamację u przewoźnika, przy odstąpieniu to jest na Twojej głowie, skąd wiesz że nie została okradziona paczka ?
Paczka nie była uszkodzona. Nie było możliwości by była wcześniej otwierana.
@991221 rób jak chcesz 🙂 kupujący powie że była w środku, i co zrobisz ? odstąpił od umowy, towar nie należy do niego a kasę musisz oddać do 14 dni ?
@991221 zgłoś próbę oszustwa na policji