anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Próbuję zweryfikować swoje konto

ITEMSCORNER
#2 Obserwator#

Cześć, dostałem wiadomość e-mail z informacją „Nie zaakceptowaliśmy danych Twojej faktury, ponieważ konto zwykłe można przekształcić w konto firmowe tylko wtedy, gdy firma jest jednoosobową działalnością gospodarczą użytkownika konta”. Nie rozumiem, na czym polega problem. Próbuję zweryfikować swoje konto.

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@ITEMSCORNER Proszę Cię o kontakt w tej sprawie przez formularz. Odpowiednie osoby sprawdzą dlaczego pojawia się taki komunikat.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Konto Allegro i dane firmy są takie same?

oznacz moderatorów

ITEMSCORNER
#2 Obserwator#

jedyna różnica jest taka, że ​​nazwa sklepu nie jest taka sama jak nazwa firmy

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

I tu będzie problem!

oznacz moderatorów

ITEMSCORNER
#2 Obserwator#

jak zmienić nazwę sklepu, jedyną opcją jaką widzę jest zmiana danych firmy

oznacz moderatorów

pecela
#17 Koryfeusz#

@ITEMSCORNER

Nazwa sklepu nie musi się pokrywać z nazwą konta czy danymi firmy. Poza tym w Polsce nazwą firmy w przypadku JDG jest imię i nazwisko właściciela oraz opcjonalna nazwa wyróżniająca. 

Sprawdź czy nawa firmy w ustawieniach konta, zgadza się z CEIDG, co do znaku.

 

oznacz moderatorów