Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po śmierci męża jestem zarządcą sukcesyjnym firmy, mam akt notarialny i wpis CEIDG
napisałem zapytanie do Allegro zapytanie o możliwość użytkowanie dwóch kont firmowych na jednym komputerze a pani z Allegro (nie chcę podać dane) zablokowała moje konto
wysłałem wyjaśnienie i załącznik, akt zgonu, akt notarialny, dowód osobisty, wszystko potwierdzone przez notariusza.
ciekaw jest czy w tym kraju tylko zwykły Kowalski ponosi odpowiedzialność czy taki pracownik z Allegro nie sprawdzając ewidencję może błędnie tak skrzywdzić klienta który od 12 lat pierwszego dnia każdego miesiąca regularnie płaci ich rachunek i to w kwocie od 4 tyś do nawet 9 tyś złotych
gratuluję
@ARM-TEL A co jest w emailu od Allegro?
Przykro mi z powodu Pani tragedii. Z naszej strony dołożymy wszelkich starań, aby konto zabezpieczyć przed udziałem osób trzecich.
W związku z tym proszę uprzejmie o przesłanie kopii aktu zgonu. Dokument może zostać przesłany drogą elektroniczną. Po weryfikacji trwale usunę dokument z naszej bazy. Na ten moment konto zablokowałam ze względu na kwestie bezpieczeństwa.
Po otrzymaniu kopii dokumentu poinformuję Panią o podjętych działaniach.
dokumenty wysłałem i czekam, tylko nie wiem jak można podejmować tak radykalnej decyzji z tak łatwością nie sprawdzają firmę na CEIDG ? przerażające jak ci pracownicy traktują swoich stałych klientów
@ARM-TEL Przypominaj się , walcz - tak aby nie zapomnieli... Allegro ma swój regulamin i CEIDG ich nie obchodzi...
wysłałam już kilkanaście maili z załącznikami
ciekaw jestem ile trzeba będzie czekać na decyzję ?
@ARM-TEL Wychodzi na to, że trzeba wezwać kawalerię - @_HolaOla_ przybywaj😉
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@ARM-TEL Cytujesz jedynie fragment korespondencji prowadzonej w tej sprawie. Oto pełna treść naszego maila sprzed 18 godzin:
"Dzień dobry.
Dziękuję za wiadomość.
Przykro mi z powodu Pani tragedii. Z naszej strony dołożymy wszelkich starań, aby konto zabezpieczyć przed udziałem osób trzecich.
W związku z tym proszę uprzejmie o przesłanie kopii aktu zgonu. Dokument może zostać przesłany drogą elektroniczną. Po weryfikacji trwale usunę dokument z naszej bazy. Na ten moment konto zablokowałam ze względu na kwestie bezpieczeństwa.
Po otrzymaniu kopii dokumentu poinformuję Panią o podjętych działaniach.
Odpowiadając już na Pani pytania:
1. Mogą Panie założyć nowe konto firmowe, jednak adres e-mail oraz login tego konta nie mogą być takie same jak te, które przypisane są do konta o loginie: ARM-TEL. W serwisie Allegro, każde z kont musi posiadać indywidualnie przypisane adres e-mail oraz login.
2. Tak, mogą Panie korzystać z kont z tego samego komputera. Blokowanie kont następuje w momencie, gdy dochodzi do nieprzestrzegania Regulaminu Allegro".
Dodatkowo 15 godzin temu wysłaliśmy do Ciebie kolejną wiadomość:
"Zablokowanie konta jest czynnością, która ma na celu ochronę konta przed dostępem do niego osób trzecich do momentu całkowitego wyjaśnienia danej sprawy.
Dodatkowo jest to czynność zgodna z procedurami.
Sprawę muszę dodatkowo skonsultować z odpowiednim Działem. Jak tylko otrzymam informacje, wrócę do Pani z wiadomością. Proszę o chwilę oczekiwania".
W tej sytuacji proszę Cię o jeszcze odrobinę cierpliwości.
Witam
Szanowna pani mam 64 lata
pierwszy raz czuję się ignorowana, nie wiem być może tych problemów obecnie mam w nadmiarze ale zostałam sama i za bardzo nie wiem jak sobie poradzić, wysłałam wszystkie możliwe dokumenty, oryginał z potwierdzeniem
co mam jeszcze robić ?
z poważaniem Marianna Kaliska
@ARM-TEL Pani Marianno, teraz może Pani już tylko czekać - zgodnie z informacją, którą otrzymała Pani wczoraj.
Zmiana danych na koncie musi być poprzedzona dokładną weryfikacją tak, aby nie doszło do wykorzystywania go przez osoby nieuprawnione.
nie uprawnione osoby nie mają dostępu do firmowego komputera, numer ip, Państwo nic nie sprawdzili tylko zablokowali konto, szkoda że sklep i towar mamy przestawione typowo pod Allegro
nie wiem ile mam jeszcze czekać, co Państwo weryfikują ? wszystkie wysyłane dokumenty są potwierdzone przez notariusza
z poważaniem
Marianna Kaliska
weryfikacja trwa na dobre, tylko nie bardzo rozumiem co Państwo weryfikują ? od wczoraj, wystarczy sprawdzić na stronie ministerstwa i wszystko wiadomo, cały dzień stracony, szczerze myślałam że urzędy Państwowe potrafią lekceważyć człowieka ale byłam zaskoczona, wpis był natychmiastowy
prawdopodobnie ne ma komu sprawdzać u Państwa, czy nie mogą Państwo szybko załatwić sprawę ?
z poważaniem
Marianna Kaliska
@nat_not Po co cytujesz pełną treść? Pytająca jej nie zna, czy tylko chcesz publicznie usprawiedliwić automatyzm i brak ludzkiego podejścia do sprawy przez pracowników Allegro?