anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

pracownik Allegro zablokował konto nie sprawdzając firmę CEIDG

ARM-TEL
#8 Zapaleniec#

Po śmierci męża jestem zarządcą sukcesyjnym firmy, mam akt notarialny i wpis CEIDG

napisałem zapytanie do Allegro zapytanie o możliwość użytkowanie dwóch kont firmowych na jednym komputerze a pani z Allegro (nie chcę podać dane) zablokowała moje konto

wysłałem wyjaśnienie i załącznik, akt zgonu, akt notarialny, dowód osobisty, wszystko potwierdzone przez notariusza.

ciekaw jest czy w tym kraju tylko zwykły Kowalski ponosi odpowiedzialność czy taki pracownik z Allegro nie sprawdzając ewidencję może błędnie tak skrzywdzić klienta który od 12 lat pierwszego dnia każdego miesiąca regularnie płaci ich rachunek i to w kwocie od 4 tyś do nawet 9 tyś złotych

gratuluję

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

pinsplash
#21 Demiurg#

@ARM-TEL A co jest w emailu od Allegro?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

ARM-TEL
#8 Zapaleniec#


Przykro mi z powodu Pani tragedii. Z naszej strony dołożymy wszelkich starań, aby konto zabezpieczyć przed udziałem osób trzecich.

W związku z tym proszę uprzejmie o przesłanie kopii aktu zgonu. Dokument może zostać przesłany drogą elektroniczną. Po weryfikacji trwale usunę dokument z naszej bazy. Na ten moment konto zablokowałam ze względu na kwestie bezpieczeństwa.

Po otrzymaniu kopii dokumentu poinformuję Panią o podjętych działaniach.

dokumenty wysłałem i czekam, tylko nie wiem jak można podejmować tak radykalnej decyzji z tak łatwością nie sprawdzają firmę na CEIDG ? przerażające jak ci pracownicy traktują swoich stałych klientów

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@ARM-TEL Przypominaj się , walcz - tak aby nie zapomnieli... Allegro ma swój regulamin i CEIDG ich nie obchodzi...

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

ARM-TEL
#8 Zapaleniec#

wysłałam już kilkanaście maili z załącznikami

ciekaw jestem ile trzeba będzie czekać na decyzję ?

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@ARM-TEL Wychodzi na to, że trzeba wezwać kawalerię - @_HolaOla_ przybywaj😉

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@ARM-TEL Cytujesz jedynie fragment korespondencji prowadzonej w tej sprawie.  Oto pełna treść naszego maila sprzed 18 godzin:

"Dzień dobry.

Dziękuję za wiadomość.

Przykro mi z powodu Pani tragedii. Z naszej strony dołożymy wszelkich starań, aby konto zabezpieczyć przed udziałem osób trzecich.

W związku z tym proszę uprzejmie o przesłanie kopii aktu zgonu. Dokument może zostać przesłany drogą elektroniczną. Po weryfikacji trwale usunę dokument z naszej bazy. Na ten moment konto zablokowałam ze względu na kwestie bezpieczeństwa.

Po otrzymaniu kopii dokumentu poinformuję Panią o podjętych działaniach.


Odpowiadając już na Pani pytania:

1. Mogą Panie założyć nowe konto firmowe, jednak adres e-mail oraz login tego konta nie mogą być takie same jak te, które przypisane są do konta o loginie: ARM-TEL. W serwisie Allegro, każde z kont musi posiadać indywidualnie przypisane adres e-mail oraz login.


2. Tak, mogą Panie korzystać z kont z tego samego komputera. Blokowanie kont następuje w momencie, gdy dochodzi do nieprzestrzegania Regulaminu Allegro".

Dodatkowo 15 godzin temu wysłaliśmy do Ciebie kolejną wiadomość:

"Zablokowanie konta jest czynnością, która ma na celu ochronę konta przed dostępem do niego osób trzecich do momentu całkowitego wyjaśnienia danej sprawy.

Dodatkowo jest to czynność zgodna z procedurami. 

Sprawę muszę dodatkowo skonsultować z odpowiednim Działem. Jak tylko otrzymam informacje, wrócę do Pani z wiadomością. Proszę o chwilę oczekiwania".

W tej sytuacji proszę Cię o jeszcze odrobinę cierpliwości.

   Natalia
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

ARM-TEL
#8 Zapaleniec#

Witam

Szanowna pani mam 64 lata

pierwszy raz czuję się ignorowana, nie wiem być może tych problemów obecnie mam w nadmiarze ale zostałam sama i za bardzo nie wiem jak sobie poradzić, wysłałam wszystkie możliwe dokumenty, oryginał z potwierdzeniem

co mam jeszcze robić ?

z poważaniem Marianna Kaliska

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@ARM-TEL Pani Marianno, teraz może Pani już tylko czekać - zgodnie z informacją, którą otrzymała Pani wczoraj.

Zmiana danych na koncie musi być poprzedzona dokładną weryfikacją tak, aby nie doszło do wykorzystywania go przez osoby nieuprawnione. 

   Natalia
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

ARM-TEL
#8 Zapaleniec#

nie uprawnione osoby nie mają dostępu do firmowego komputera, numer ip, Państwo nic nie sprawdzili tylko zablokowali konto, szkoda że sklep i towar mamy przestawione typowo pod Allegro

nie wiem ile mam jeszcze czekać, co Państwo weryfikują ? wszystkie wysyłane dokumenty są potwierdzone przez notariusza

z poważaniem

Marianna Kaliska

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@ARM-TEL Otrzyma Pani wiadomość mailową w tej sprawie najszybciej jak to będzie możliwe.

   Natalia
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

ARM-TEL
#8 Zapaleniec#

weryfikacja trwa na dobre, tylko nie bardzo rozumiem co Państwo weryfikują ? od wczoraj, wystarczy sprawdzić na stronie ministerstwa i wszystko wiadomo, cały dzień stracony, szczerze myślałam że urzędy Państwowe potrafią lekceważyć człowieka ale byłam zaskoczona, wpis był natychmiastowy

prawdopodobnie ne ma komu sprawdzać u Państwa, czy nie mogą Państwo szybko załatwić sprawę ?

z poważaniem

Marianna Kaliska

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@nat_not Po co cytujesz pełną treść?  Pytająca jej nie zna, czy tylko chcesz publicznie usprawiedliwić automatyzm i brak ludzkiego podejścia do sprawy przez pracowników Allegro?

oznacz moderatorów